پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار رئیس جدید تأمین اجتماعی باشت با امام جمعه (+تصاویر)

رییس جدید و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان باشت با امام جمعه این شهر دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ رییس جدید و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان باشت با امام جمعه این شهر دیدار کردند. رامین بهیارفر، رئیس تأمین اجتماعی باشت در این دیدار با ارائه آمار و خدمات ارائه شده توسط تأمین اجتماعی این شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38419
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

کرونا :

دیدار رئیس جدید تأمین اجتماعی باشت با امام جمعه (+تصاویر)
دیدار رئیس جدید تأمین اجتماعی باشت با امام جمعه (+تصاویر) 6
رییس جدید و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان باشت با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ رییس جدید و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان باشت با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

رامین بهیارفر، رئیس تأمین اجتماعی باشت در این دیدار با ارائه آمار و خدمات ارائه شده توسط تأمین اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: تأمین اجتماعی شهرستان باشت از سال ۱۳۸۰ افتتاح و در این مدت توانسته است خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه دهد.

وی خدمات ارائه شده را شامل خدمات بلند مدت و کوتاه مدت دانست و ادامه داد: مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان از جمله کمک های بلند مدت و بیمه بیکاری ، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری ، کمک هزینه ازدواج ، کمک هزینه کفن و دفن، اروتز وپروتز ، کمک هزینه سفر و غیره نیز از جمله خدمات کوتاه مدت تأمین اجتماعی است.

 

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان باشت در ادامه با بیان مشکلات ابراز داشت: در حوزه پیمانکاری تعدادی از پیمانکاران هنوز تأمین اجتماعی شهرستان باشت را به رسمیت نشناخته اند و لیست های بیمه شدگان خود را به شهرستان های بویراحمد و گچساران ارسال می نمایند.

 

بهیار فر این مشکل را تنها مختص پیمانکاران ندانست و گفت: متأسانه اداراتی مانند ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، میراث فرهنگی، اداره گاز، برق، محیط زیست و دانشگاه پیام نور و بانک رفاه نیز لیست بیمه شدگان خود را در این شهرستان ها صادر و اقدام به پرداخت بیمه آنها می نمایند.

افزایش قیمت حامل های انرژی باعث بیکاری 360تا 480 هزار نفر می شود/ 5 برابر شدن درآمد دولت یازدهم از یارانه ها باید اثر خود را نشان می داد
دنبال کنید

 

وی با حاد خواندن این موضوع، ابراز داشت: یکی از برنامه های تأمین اجتماعی شهرستان باشت، احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان است که متأسفانه به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد بیمه شدگان در این شهرستان، تا کنون این امتیاز از شهرستان سلب شده است.

 

رییس تأمین اجتماعی شهرستان باشت مطالبات پرداخت نشده برخی دستگاه ها را از دیگر مشکلات بیان کرد و خواستار تعامل بیشستر ادارات و نهادها در پرداخت بدهی های خود شد.

 

بهیارفر با اشاره به خدمات خوب و مناسب تأمین اجتماعی در زمینه بیمه باغداران، کشاورزان و دامداران، افزود: در این نوع بیمه سهم بیمه شده تنها ۷% خواهد بود و آنها می توانند با پرداخت هزینه ای معادل ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان از مجموعه ۳۳۰ هزار تومان حق بیمه ماهیانه، از امتیازات بازنشستگی، خدمات درمانی و بهداشتی و … بهره مند شوند.

 

وی عدم آشنایی مردم از خدمات گسترده تأمین اجتماعی را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: مردم شهر باشت و حومه نسبت به خدمات ارائه شده از سوی تأمین اجتماعی آگاهی کمی دارند و می طلبد با همکاری و اتخاذ تصمیم مناسب از سوی امام جمعه محترم آنها را با این خدمات آشنا کرد.

 

نمره قبولی تأمین اجتماعی باشت در تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات
امام جمعه شهر باشت نیز در این دیدار گفت: تأمین اجتماعی در زمینه انجام وظیفه و تکریم ارباب رجوع از ادارات منظم و خوب شهرستان باشت است.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی از تأمین اجتماعی به عنوان یکی از موفق ترین نهادهای خدمات رسان در سطح کشور یاد کرد و افزود: معتقدیم اگر تعداد درمانگاه ها و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در سطح کشور افزایش یابد و از نظر امکانات نیز تقویت شوند بخش زیادی از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم حل خواهد شد.

امنیت مردم خط قرمز ماست‌/ احتکارکنندگان کالا تحت رصد قرار دارند/ کشفیات بسیار خوبی در روزهای اخیر داشته‌ایم
دنبال کنید

وی با تشکر از مدیریت سابق و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید تأمین اجتماعی باشت، رضایتمندی صد درصدی مردم را نتیجه مدیریت خوب و مسئولیت پذیری کارکنان تأمین اجتماعی سهرستان باشت دانست.

حجت الاسلام عبودی با تأیید عدم شناخت مردم از خدمات تأمین اجتماعی خواستار تشریح برنامه ها و خدمات و آگاهی بخشی در سطح جامعه شد.

وی افزود: باید خدمات تأمین اجتماعی گسترش یابد زیرا معتقدیم با گسترش خدمات تأمین اجتماعی بسیاری از کاستی ها برطرف می شود.

امام جمعه باشت با اشاره به بدهکاری برخی ادارات و نهادها به تأمین اجتماعی این شهرستان، ابراز داشت: باید جلسه ای با حضور فرماندار و مدیران تأمین اجتماعی و نهادهای بدهکار گرفته و تصمیم جدی در جهت پرداخت مطالبات آنها اتخاذ شود.

 

دیدار رئیس جدید تأمین اجتماعی باشت با امام جمعه (+تصاویر) 7دیدار رئیس جدید تأمین اجتماعی باشت با امام جمعه (+تصاویر) 8

دیدار رئیس جدید تأمین اجتماعی باشت با امام جمعه (+تصاویر) 9

 

انتهای پیام/س

منبع:کبنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi