پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

اعتماد قذافی به آمریکا، لیبی را سرنگون کرد/نباید اجازه دهیم اتفاقات لیبی بر سر ایران بیاید!

امام جمعه چرام: امام جمعه چرام گفت: در سنوات گذشته نیز مشاهده کردیم لیبی به واسطه نابودی هسته ای و موشک های خود دیگر قدرت دفاعی قابل توجهی نداشت و مورد هجوم آمریکا قرار گرفت و قذافی نیز سرنگون شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در خطبه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38373
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

کرونا :

اعتماد قذافی به آمریکا، لیبی را سرنگون کرد/نباید اجازه دهیم اتفاقات لیبی بر سر ایران بیاید!
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام گفت: در سنوات گذشته نیز مشاهده کردیم لیبی به واسطه نابودی هسته ای و موشک های خود دیگر قدرت دفاعی قابل توجهی نداشت و مورد هجوم آمریکا قرار گرفت و قذافی نیز سرنگون شد.
اعتماد قذافی به آمریکا، لیبی را سرنگون کرد/نباید اجازه دهیم اتفاقات لیبی بر سر ایران بیاید! 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر بیان کرد: یکی است پدیده های اجتماعی که باید باشعارها و کلمات امام ع شناخته شود، نهضت عظیم عاشورا است.

 

وی با اشاره به  مجالس حسینی افزود: شعارها در مجالس امام حسین(ع) باید شعار حسینی باشد نه شعار های تحریف کننده .

 

خطیب جمعه چرام در ادامه خطبه اول اضافه کرد:شعار امام حسین ع  شعار عزت است فریاد برسر ظالم است .این فریاد ومبارزه با طاغوت ها را در همه زمان ها  برای همه آزادی خواهان معلوم کرد.

 

امام جمعه چرام با اشاره به کلام” کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا” بیان کرد: اگر متوجه این کلام و سخن زیبا شویم، می توانیم خولی و عمرسعد و عبیدالله بن زیاد عصر حاضر را بشناسیم.

 

حجت الاسلام افشار با اشاره به مجالس امام حسین علیه السلام که برخی افراد به علت عدم اشراف اطلاعات و اهداف این مجالس را ترک می کنند،تصریح کرد: فردی که به خاطر ندانستن،  مجالس امام حسین علیه السلام را ترک میکند، بیان می‌کند که در این جلسه شعار “مرگ بر آمریکا “داده می شود،چه باید کرد؟

 

وی افزود: انسان حسابش را با طاغوت و کفر می‌داند اما با مسلمانی که چنین فکری دارد،چه باید گفت.

محور پر تردد چرام و سرفاریاب به یاسوج مشکلی ندارد/لزوم رعایت اصول ایمنی برای رانندگان!
دنبال کنید

 

امام جمعه چرام در ادامه اضافه کرد: شعار عزت و اقتدار در عین مظلومیت امام حسین ع را بشنویم. 

 

حجت الاسلام افشار درخطبه دوم اظهار کرد:استراتژی نظام سلطه و در راس شیطان بزرگ این است که آنچه در لیبی و در دوران قذافی اتفاق افتاد، در ایران اسلامی نیز پیاده کند.

 

وی افزود:در سخنان دو هفته پیش  رئیس‌جمهور آمریکا به این مسئله اشاره شد که ایالات متحده به شدت بدنبال پیاده‌سازی مدل لیبی بر روی کشور ایران است.

 

خطیب جمعه چرام با بیان اینکه قذافی رئیس جمهور لیبی برای رفع تحریم‌ها با آمریکا وارد مذاکره شد، بیان کرد: قذافی برای رفع تحریم ها با آمریکا وارد مذاکره شد که نتیجه این مذاکرات بین لیبی و آمریکا نابودی بنیان هسته ای در ازای وعده رفع تحریم ها بود.هسته ای را تعطیل کرد اما باز هم تحریم ها ل لغو نشد.

 

وی اضافه کرد: قذافی از روی ساده لوحی و اعتماد به شیطان بزرگ بازهم تن به توافق داد و برد موشک ها را کم کرد اما اینبار هم تحریم ها لغو نشد و به بهانه اختلاف بین احزاب لیبی و حقوق بشر  تحریم‌ها لغو نشد.

 

امام جمعه چرام اضافه کرد: رئیس جمهور سابق لیبی در اواخر عمر خطاب به سران ایران و کره شمالی یادآور شد که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

 

حجت الاسلام افشار در ادامه گفت: در سنوات گذشته نیز مشاهده کردیم لیبی به واسطه نابودی هسته ای و موشک های خود دیگر قدرت دفاعی قابل توجهی نداشت و مورد هجوم آمریکا قرار گرفت و قذافی نیز سرنگون شد.

شهدای مدافع حرم ما کاخ نشین و فرزندان مسئولان نبودند/اگر همانند شهدای دفاع مقدس عمل کنیم،مشکلی نخواهیم داشت
دنبال کنید

 

وی گفت: حال ایالات متحده با تحریم که به صورت مستقیم فعالیت سپاه و برنامه موشکی ایران را هدف می‌گیرد، به دنبال از بین بردن توان موشکی ایران است تا هم  هسته ای را تعطیل کرده باشد و هم توان موشکی.

 

خطیب جمعه چرام با اشاره به بیانات متعدد رهبر معظم انقلاب اظهار کرد رهبر عزیزمان از ابتدا فرمودند با مذاکره با آمریکا خوشبین نیستند و در این هفته مرز  مذاکرات را مشخص کردند و فرمودند امکان دفاعی کشور قابل مذاکره وچک وچانه زدن نیست 

 

انتهای پیام/ت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi