چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

تجربه تاریخی ویتنام شکست آمریکا در مقابل اراده ملت‌ها را ثابت کرده است/ سیاست ایران مانع تجزیه عراق و سوریه شد

بروجردی در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ویتنام: تجربه تاریخی ویتنام شکست آمریکا در مقابل اراده ملت‌ها را ثابت کرده است/ سیاست ایران مانع تجزیه عراق و سوریه شد سرویس بین الملل رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سیاست ایران در مبارزه با تروریسم گفت: ایران با همکاری سوریه، روسیه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38311
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تجربه تاریخی ویتنام شکست آمریکا در مقابل اراده ملت‌ها را ثابت کرده است/ سیاست ایران مانع تجزیه عراق و سوریه شد
بروجردی در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ویتنام:

تجربه تاریخی ویتنام شکست آمریکا در مقابل اراده ملت‌ها را ثابت کرده است/ سیاست ایران مانع تجزیه عراق و سوریه شد

سرویس بین الملل
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سیاست ایران در مبارزه با تروریسم گفت: ایران با همکاری سوریه، روسیه و عراق موفق به شکست گروه‌های تروریستی در منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی و هیأت پارلمانی همراه صبح امروز(سه شنبه، ۲ آبان ماه) با رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ویتنام دیدار و پیرامون مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از روند رو به رشد همکاری های دوستانه دو کشور در عرصه های مختلف گفت: دیدگاه ها و مواضع یکسان دو کشور درباره مسائل مختلف جهانی  بستر مناسبی برای گسترش همکاری های فیمابین ایجاد کرده است.

دیدار بروجردی و هیات همراه با نایب رئیس مجلس ویتنام ۳۴۰۶۷۵۱۰/۲۳/۲۰۱۷ ۷:۴۵:۱۹ PMhttp://media.icana.ir/Image/2017/10/201710100763905669_Thum.jpgدیدار بروجردی و هیات همراه با نایب رئیس مجلس ویتنا دیدار هیات پارلمانی کشور مان با رییس کمیسیون دفاع دیدار اعضای هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنا

دیدار بروجردی و هیات همراه با نایب رئیس مجلس ویتنام

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تشریح تحولات منطقه به ویژه عراق و سوریه اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت ملت های سوریه و عراق، اقدامات آمریکا و همپیمانان منطقه ای و اروپایی آنها را علیرغم هزینه سنگین به شکست کشاند.

وی افزود: تجربه تاریخی ملت ها از جمله مردم ویتنام نشان داد آمریکا در مقابل اراده ملت ها مجبور به پذیرش شکست خواهد بود.

بروجردی با تشریح سیاست کشورمان در زمینه مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با همکاری عراق، سوریه و روسیه موفق به شکست گروه‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جلوگیری از تجزیه دو کشور عراق و سوریه شد.

دیدار بروجردی و هیات همراه با نایب رئیس مجلس ویتنام ۳۴۰۶۷۵۱۰/۲۳/۲۰۱۷ ۷:۴۵:۲۶ PMhttp://media.icana.ir/Image/2017/10/201710105070682627_Thum.jpgدیدار بروجردی و هیات همراه با نایب رئیس مجلس ویتنا دیدار هیات پارلمانی کشور مان با رییس کمیسیون دفاع دیدار اعضای هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنا

دیدار بروجردی و هیات همراه با نایب رئیس مجلس ویتنام

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ویتنام: گسترش روابط همه‌جانبه با ایران از اصول سیاست خارجی ویتنام است

نوین وانزائو، رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ویتنام سفر هیأت پارلمانی ایرانی به کشورش را با اهمیت دانست و گفت: رایزنی های منظم مقامات ارشد از جمله مجالس دو کشور به ایجاد درک و شناخت متقابل از ظرفیت ها و فرصت های فراروی ایران و ویتنام کمک شایانی می کند.

وی ایران را کشور مهمی در منطقه خواند و افزود: توسعه و گسترش روابط همه جانبه با ایران از اصول سیاست خارجی هانوی است.

به گزارش خانه ملت، در این دیدار همچنین طرفین در خصوص چشم انداز مناسبات دو کشور تبادل نظر کردند./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۶

دیدار هیات پارلمانی کشور مان با رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام

تجربه تاریخی ویتنام شکست آمریکا در مقابل اراده ملت‌ها را ثابت کرده است/ سیاست ایران مانع تجزیه عراق و سوریه شد رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سیاست ایران در مبارزه با تروریسم گفت: ایران با همکاری سوریه، روسیه و عراق موفق به شکست گروه‌های تروریستی در منطقه شد. http://media.icana.ir//Image/2017/10/201710103328180827_Thum.jpg£دیدار هیات پارلمانی کشور مان با رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام£ تجربه,تاریخی,ویتنام,شکست,آمریکا,در,مقابل,اراده,ملت‌ها,را,ثابت,کرده,است/,سیاست,ایران,مانع,تجزیه,عراق,و,سوریه,شد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi