یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است/امروزه ایران اسلامی به خطری بزرگ برای دشمنان تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد: نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است و باید در مقابل تهدیدات، یکدل و همدل باشیم تا شرمنده شهدا و انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری نشویم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38209
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

کرونا :

دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است/امروزه ایران اسلامی به خطری بزرگ برای دشمنان تبدیل شده است
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد:
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است و باید در مقابل تهدیدات، یکدل و همدل باشیم تا شرمنده شهدا و انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری نشویم.
دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است/امروزه ایران اسلامی به خطری بزرگ برای دشمنان تبدیل شده است 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد طی سفری به شهرستان چرام و با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم عنوان کرد:همه می دانیم مصباح هدایت چیست و کیست.

 

وی افزود: حسین ابن علی برای عقل ها و اندیشه ها نور و چراغ و برای احساسها کشتی نجات است.

 

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد:سخنی را شنیده ایم و گفته ایم که حسین بن علی، امام هر نیکی،پارکی،عزت و افتخار و همچنین علم و اندیشه است.

 

وی افزود:عزت و افتخار در هم تنیده شده اند و میان دو چیز یا دوکسی ایجاد می شود و باید گفت هرگاه کسی به کانون قدرت و اقتدار تکیه زند، این لفظ را داراست.

 

آیت الله ملک حسینی با اشاره به عزیز بودن هر کس تصریح کرد: انسان ها اگر می خواهند عزیز باشند،سیدالشهدا را الگو و انتخاب کنند یعنی در یک جامعه شش عنصر همچون توحید، رسالت نبوی ،جامعه معارف به امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حاکمیت انسان های پاک راز موفقیت آن جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه استان در ادامه اضافه کرد:انسان با دارا بودن این شش عنصر موفق خواهد شد و دشمنان می‌خواهند به این شش عنصر حمله کنند.

فرماندار کهگیلویه و بخشدار مرکزی از منطقه عشایری لااسپید بازدید کردند/گزارش کرونا نیوز تصویری
دنبال کنید

 

آیت الله ملک حسینی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: هدف سخنان رئیس جمهور آمریکا ایجاد خشم برای ایرانیان بود.

 

وی افزود: کشوری که بتواند برای آمریکا بحرانزا باشد، موفق بوده است.

 

نماینده ولی فقیه استان اضافه کرد: ایران مخالف تروریسم بوده و توانسته است که به یک خطر بزرگ برای دشمنان تبدیل شود.

 

آیت الله ملک حسینی در ادامه سخنانش با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران تصریح کرد:تروریست خواندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یک پیروزی است.

 

وی تهدیدهای درونی را ناشی از سیاست بازی ها و جناح بندی های بی مورد عنوان کرد و گفت: تهدید های درونی از تهدید های خارجی بدتر است.

 

نماینده ولی فقیه استان در پایان سخنانش عنوان کرد: دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است و باید در مقابل تهدیدات، یکدل و همدل باشیم تا شرمنده شهدا و انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری نشویم.

 

انتهای پیام/ش

آیت الله ملک حسینی
کهگیلویه و بویراحمد
چرام نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi