سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

اعضای انجمن اولیا و مربیان دکوری انتخاب نشوند

رئیس آموزش و پرورش چرام : رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: اولیا نباید به عنوان یک دکور در انجمن شورای اولیا و مربیان انتخاب شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور  امام جمعه چرام، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان محلی، اولیا و مربیان در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38168
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۵۱

کرونا :

اعضای انجمن اولیا و مربیان دکوری انتخاب نشوند
رئیس آموزش و پرورش چرام :
رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: اولیا نباید به عنوان یک دکور در انجمن شورای اولیا و مربیان انتخاب شوند.
اعضای انجمن اولیا و مربیان دکوری انتخاب نشوند 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور  امام جمعه چرام، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان محلی، اولیا و مربیان در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 

صدرالله عزیزی در این آیین با بیان اینکه برقراری ارتباط بین اولیا و معلمان به جهت ذینفع واقع شدن جامعه هدف، یکی از مهمترین مسائل مطرح شده در آموزش و پرورش است، اظهار کرد: اگر اولیا با مدارس ارتباط مستمر داشته باشند، می‌توانند به ارتباط عاطفی بین دانش‌آموز و معلم کمک کنند.

 

رئیس آموزش و پرورش چرام، شرکت در جلسات خانواده‌ها را یکی از مواردی دانست که می‌تواند پیوند اولیا با مربیان را افزایش دهد و عنوان داشت: اولیای گرامی باید در انجمن‌های اولیا و مربیان شرکت کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

 

وی، افزود: اولیا دغدغه دارند پس باید به عنوان یک عضو انجمن شورای اولیا و مربیان فعالیت کنند و نباید به عنوان یک دکور در انجمن شورای اولیا و مربیان انتخاب شوند.

 

این مسئول با تاکید بر دقت در انتخاب اعضای انجمن اولیا، ابراز کرد: در شهرستان چرام مرکز راهنمایی و مشاوره آموزش و پرورش فعالیت دارد و مشاوره جهت ارتقا سطح دانش‌آموزان است پس این فرصت را در صورت نیاز از آنان سلب نکنیم.

انتهای پیام/۲۰/۸۲۰۰۲

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi