جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مذاکرات درصورت تامین منافع کشور ادامه خواهد داشت/درصورت زورگویی دشمن،پاسخ نظام مقتدرانه خواهد بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام: معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: اگر دشمن بخواهد خارج از این موارد اقدامی را انجام دهد،قطعاً نظام جمهوری اسلامی این توان را خواهد داد که پاسخ مقتدرانه ای در مقابل این ماجرا از خود نشان دهد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،فتاح محمدی معاون سیاسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38091
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

کرونا :

مذاکرات درصورت تامین منافع کشور ادامه خواهد داشت/درصورت زورگویی دشمن،پاسخ نظام مقتدرانه خواهد بود
معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام:
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: اگر دشمن بخواهد خارج از این موارد اقدامی را انجام دهد،قطعاً نظام جمهوری اسلامی این توان را خواهد داد که پاسخ مقتدرانه ای در مقابل این ماجرا از خود نشان دهد.
مذاکرات درصورت تامین منافع کشور ادامه خواهد داشت/درصورت زورگویی دشمن،پاسخ نظام مقتدرانه خواهد بود 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی بیان کرد:بحث برجام یک پروژه ملی است و مجموعه ای از متولیان و معتمدین نظام این پروژه را بررسی می‌کنند.

 

 وی افزود:موضع نظام را در صحنه بین المللی درمقابل ۱+۵ اعلام می‌کنند و یقیا سیاست گذاری مقام معظم رهبری هوشمندانه خواهد بود.

 

 محمدی عنوان کرد:ضمن اینکه ما اعتمادی به آمریکا نداریم اما برای شرایط دیپلماسی و همراهی افکار عمومی دنیا نظام تشخیص داد که مذاکراتی را در حوزه هسته ای با ۱+۵ داشته باشد.

 

 معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: تا زمانی که منافع و مصالح ما تامین شود و دشمن حق مسلم ما را بپذیرد و از زورگویی و زیاده خواهی دست بر دارد، مباحث هسته ای و مذاکرات ادامه خواهد داشت.

 

  این مسئول اضافه کرد: اگر دشمن بخواهد خارج از این موارد اقدامی را انجام دهد،قطعاً نظام جمهوری اسلامی این توان را خواهد داشت که پاسخ مقتدرانه ای در مقابل این ماجرا از خود نشان دهد.

 

 وی افزود: تیم نظارت بر اصول مذاکرات در این ماجرا وجود دارد، طوری عمل می کنند که منافع کشور در امان بوده و باید تلاش کنند که خدشه ای به منافع ما وارد نشود.

یک کشته در تصادف جاده آرند به چرام/عکس+جزئیات
دنبال کنید

 

انتهای پیام/ا

فتاح محمدی
چرام نیوز
معاون سیاسی امنیتی استاندار

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi