جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نبود روشنایی مناسب تپه نورالشهدای باشت/لزوم ترمیم جاده های تپه نوالشهدا برای جذب گردشگر+تصاویر

تپه نورالشهدا بدون نور/ مکان و چشم انداز تپه نورالشهدای باشت چشم هر بیننده ای را هیران میکند و در اطراف این تپه زمین های کشاورزی مناظر زیبایی را برای گردشگران و شهروندان باشتی ایجاد کرده ولی متاسفانه با کنده کاری های آسفالت جاده منتهی به تپه نورالشهدا چهره این خیابان را زشت و نامطلوب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37987
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۷

کرونا :

نبود روشنایی مناسب تپه نورالشهدای باشت/لزوم ترمیم جاده های تپه نوالشهدا برای جذب گردشگر+تصاویر
نبود روشنایی مناسب تپه نورالشهدای باشت/لزوم ترمیم جاده های تپه نوالشهدا برای جذب گردشگر+تصاویر 8
تپه نورالشهدا بدون نور/
مکان و چشم انداز تپه نورالشهدای باشت چشم هر بیننده ای را هیران میکند و در اطراف این تپه زمین های کشاورزی مناظر زیبایی را برای گردشگران و شهروندان باشتی ایجاد کرده ولی متاسفانه با کنده کاری های آسفالت جاده منتهی به تپه نورالشهدا چهره این خیابان را زشت و نامطلوب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،پروژه بزرگ احداث تپه نورالشهدای شهر باشت در سال گذشته با اعتبار یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۵ هزارمتر مربع از محل اعتبارات خاص وزارت نفت احداث شد.

 

این مکان ورزشی علاوه بر زمین های چمن مصنوعی فوتسال، والیبال و بدمینتون فضای مناسب برای رشته اسکیت و محلی مناسب برای تفریح و گردشگری در شهر باشت است.

 

با وجود آنکه مردم  این شهر بویژه جوانان ولایتمدار شهرستان  باشت در مراسمات مذهبی مختلف در طول سال میهمان۲ شهید گمنام در تپه نورالشهدای این شهر هستند،اما  گله مندی هایی از مسولین شهرستان دارند.

 

گله مندی شهروندان باشتی این است که چرا پروژه به این بزرگی که چند سال از افتتاح آن میگذرد هنوز برق رسانی آن بدرستی صورت نگرفته و در شب فقط تاریکی میزبان آنها است.از دیگر مشکلات این مکان نبود آب آشامیدنی، فضای سبز مناسب ، سرویس بهداشتی، حسینیه و نمازخانه است.

 
شهرستان باشت در سنوات اخیر نشان داده است که جذب مناسبی در توریست های بین المللی و همچنین گردشگران مختلف از سایر استانها است.

 

مکان و چشم انداز تپه نورالشهدای باشت چشم هر بیننده ای را هیران میکند و در اطراف این تپه زمین های کشاورزی مناظر زیبایی را برای گردشگران و شهروندان باشتی ایجاد کرده ولی متاسفانه با کنده کاری های آسفالت جاده منتهی به تپه نورالشهدا چهره این خیابان را زشت و نامطلوب کرده است به گونه ای که در ایام عید نوروز هم آسفالت این خیابان با این وضع موجب ناراحتی مسافران و گردشگران شده بود.

اعزام تیم کمیسیون پزشکی بنیاد جانبازان به شهرستان صحنه برای انجام معاینات پزشکی جانبازان
دنبال کنید

 

حصار کشی اطراف زمین های کشاورزی میتواند به امنیت و زیبایی این منطقه بیفزاید واز طرفی میتوان با زمین های خریداری شده از کشاورزان، آلاچیق ها و مکان های رفاهی برای شهروندان و گردشگران ایجاد کرد که این کار خود تبلیغ برای جذب گردشگر و منبعی درآمدزا است.

 

 

در پایان ضمن تقدیر از همه کسانی که برای کلنگزنی و ادامه روند  این پروژه تلاش کردند  امید است که دیگر مشکلات این تپه بزودی حل شده و بودجه لازم برای دیگر پروژه های باقی مانده در شهرستان باشت جذب شود.

نبود روشنایی مناسب تپه نورالشهدای باشت/لزوم ترمیم جاده های تپه نوالشهدا برای جذب گردشگر+تصاویر 9
نبود روشنایی مناسب تپه نورالشهدای باشت/لزوم ترمیم جاده های تپه نوالشهدا برای جذب گردشگر+تصاویر 10
نبود روشنایی مناسب تپه نورالشهدای باشت/لزوم ترمیم جاده های تپه نوالشهدا برای جذب گردشگر+تصاویر 11
نبود روشنایی مناسب تپه نورالشهدای باشت/لزوم ترمیم جاده های تپه نوالشهدا برای جذب گردشگر+تصاویر 12
نبود روشنایی مناسب تپه نورالشهدای باشت/لزوم ترمیم جاده های تپه نوالشهدا برای جذب گردشگر+تصاویر 13

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi