شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اظهار ناراحتی امام جمعه چرام و همدردی با خانواده شهدا/تا وضعیت گلزار شهدا درست نشود،در عطر افشانی و غبار روبی ها شرکت نمیکنم

درخصوص گلزار شهدای چرام و سرفاریاب عنوان شد: خطیب جمعه چرام گفت:مسئولان بدانند قبور مطهر شهدا نیاز به عطرافشانی ندارد چرا که آن مکان خود مطهر به عطرالهی است و محل نزول و رفت و آمد ملائکه الهی است؛ لطفاً به فکر درست و ترمیم گلزار مطهر شهدای شهر چرام و سرفاریاب باشید. به گزارش پایگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37947
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

کرونا :

اظهار ناراحتی امام جمعه چرام و همدردی با خانواده شهدا/تا وضعیت گلزار شهدا درست نشود،در عطر افشانی و غبار روبی ها شرکت نمیکنم
درخصوص گلزار شهدای چرام و سرفاریاب عنوان شد:
خطیب جمعه چرام گفت:مسئولان بدانند قبور مطهر شهدا نیاز به عطرافشانی ندارد چرا که آن مکان خود مطهر به عطرالهی است و محل نزول و رفت و آمد ملائکه الهی است؛ لطفاً به فکر درست و ترمیم گلزار مطهر شهدای شهر چرام و سرفاریاب باشید.
اظهار ناراحتی امام جمعه چرام و همدردی با خانواده شهدا/تا وضعیت گلزار شهدا درست نشود،در عطر افشانی و غبار روبی ها شرکت نمیکنم 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در نمارجمعه این هفته چرام بیان کرد:قیام و نهضت سیدالشهدا اسلام را بیمه کرد.

 

وی افزود: اگر روشنگری و جهاد امام حسین علیه السلام نبود، بنی امیه اسلام واژگونی را به مردم معرفی می‌کرد و آن اسلام هدایت گر نبود.

 

 امام جمعه چرام در ادامه گفت: یکی از نکات مهم در قیام ،همراهی خانواده امام حسین علیه السلام در کربلا است.

 

حجت الاسلام افشار در ادامه خطبه اول اظهار کرد: امام علیهم السلام آنها را همراه خود برد تا رسالتی انجام دهد و آن رسالت پیام قیام توسط اسرای کربلا بود.

 

خطیب جمعه چرام در خطبه دوم تصریح کرد: شهدا حق حیات بر این کشور دارند و همه مردم و مسئولان باید خود را زیر بار منت شهدا و خانواده شهدا بدانند.

 

وی اضافه کرد: روحیه جهاد و شهادت طلبی شهدای عزیز و صبر و مقاومت خانواده های معزز شاهد این نظام را حفظ کرده است. وی اضافه کرد: امروز امنیت کشور، پست و مقام های ما مسئولین مرهون ازخودگذشتگی های شهداست.

 

امام جمعه چرام در ادامه خطبه دوم عنوان کرد: متاسفانه مسئله ای که نگران کننده است، وضعیت نامناسب گلزار مطهر شهدای شهر چرام و شهر سرفاریاب است.

نوای شیرخوارگان حسینی در چرام طنین انداز شد/لبیک گویان حضرت علی اصغر(ع)درچرام+تصاویر
دنبال کنید

 

حجت الاسلام افشار افزود: آیا شایسته است که بعضی حیوانات در این مکان مقدس می روند و زمانی که به آقایان می‌گوییم، عنوان می‌کنند که این گلزار سازماندهی شده است و نمی توانیم هزینه ای کنیم.

 

وی اضافه کرد: این چه سازماندهی است که هنوز گلزار مطهر شهدا درب ندارد.

 

امام جمعه چرام اظهار کرد: در جلسه مسئولان این هفته گفتم بنده به نشانه اعتراض و همدردی با خانواده معظم شاهد در هیچ عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا حضور پیدا نمی کنم تا اینکه وضعیت این گلزار مورد رضایت خانواده شهدا قرار گیرد.

 

خطیب جمعه چرام در پایان خطبه دوم گفت:مسئولان بدانند قبور مطهر شهدا نیاز به عطرافشانی ندارد چرا که آن مکان خود مطهر به عطرالهی است و محل نزول و رفت و آمد ملائکه الهی است؛ لطفاً به فکر درست و ترمیم گلزار مطهر شهدای شهر چرام و سرفاریاب باشید.

 

انتهای پیام/ج

اخبار چرام،چرام،پایگاه خبری چرام،امام جمعه چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi