یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم جوانان سرفاریابی به امکانات ورزشی/قبل از اعتیاد جوانان به امکانات سرگرم کننده فکر کنید

امام جمعه سرفاریاب: امام جمعه سرفاریاب گفت:بیایید قبل ازانکه به فکرکمک به ترک اعتیادبرای جوانان باشیم، به سرگرمی و ورزش وشغل برای جوانان خصوصا جوانان بخش سرفاریاب باشید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،خطیب جمعه سرفاریاب به ایه ۴۱و۴۲سوره احزاب اشاره وعنوان کرد:ای اهل ایمان خدا را بسیار یاد کنیدو صبح وشام او را تسبیح گویید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37945
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

کرونا :

لزوم جوانان سرفاریابی به امکانات ورزشی/قبل از اعتیاد جوانان به امکانات سرگرم کننده فکر کنید
امام جمعه سرفاریاب:
امام جمعه سرفاریاب گفت:بیایید قبل ازانکه به فکرکمک به ترک اعتیادبرای جوانان باشیم، به سرگرمی و ورزش وشغل برای جوانان خصوصا جوانان بخش سرفاریاب باشید.
لزوم جوانان سرفاریابی به امکانات ورزشی/قبل از اعتیاد جوانان به امکانات سرگرم کننده فکر کنید 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،خطیب جمعه سرفاریاب به ایه ۴۱و۴۲سوره احزاب اشاره وعنوان کرد:ای اهل ایمان خدا را بسیار یاد کنیدو صبح وشام او را تسبیح گویید.

 

وی به یکی دیگراز ویژگی های بهترین مردم ازدیدگاه قران یادخدانام بردوافزود:یکی دیگر از ویژگی های بهترین مردم ازدیدگاه قران یادخداست که مراحل مختلف ذکرخدا وند برای افراد مختلف متفاوت است .

 

حجت الاسلام پژمان با اشاره به روایتی از امام باقر(ع)  افزود: سه چیزاست که جزء تکالیف بسیارمهم و دشوارمومنین است.انسان درمقابل دیگران انصاف به خرج دهد و همراهی وکمک به برادرمومن خوددرهمه امورات  و همچنین درهمه حال ذاکرخدای متعال باشد.

 

امام جمعه سرفاریاب ضمن عرض تسلیت شهادت امام سجاد(ع)وتبریک روزپیونداولیاءومربیان اظهارداشت:اولیاءومربیان دست به دست هم دهند تا هم ارامش وهم وسایل تحصیل فرزندان دانش اموزان را مهیا کند و تربیت انها را هردو عهده دارشوند.

 

پژمان باتبریک روزتربیت وبدنی ورزش به ورزشکاران بی وسیله و اینکه ورزش ضامن سلامتی مردم وخصوصاجوانان می باشد عنوان کرد:ورزش ضامن سلامتی مردم است اما مثل خیلی ازمسائل جوانان سرفاریاب از ان بی بهره اند و از کوچکترین و جزئی ترین وسیله ورزشی در بخش سرفاریاب هم وجود ندارد .

 

خطیب جمعه سرفاریاب تاکید کرد:بیایید قبل ازانکه به فکرکمک به ترک اعتیادبرای جوانان باشیم، به سرگرمی و ورزش وشغل برای جوانان خصوصا جوانان بخش سرفاریاب باشید.

 

سیدفرج الله پژمان نبود امکانات ورزشی درسرفاریاب رامعضل دانست وعنوان کرد:یکی ازعللی که جوانان امروزه راباید درخرابه ها جمع کنیم نبودن امکانات ورزشی وسرگرمی می باشد که اکثرا مدرک گرفته وبیکارهستند و همچنین درصورت داشتن سرگرمی قطعا از این کارها دوری خواهند کرد.

واکنش دادستان لنده به شایعه بمب گذاری داعش در این شهر
دنبال کنید

 

وی افزود :این برای من جای سوال است مگر تمام مظلومیت ها برای بخش ماست ؟

 

حجت الاسلام  پژمان تاکید کرد:سپاه با زیاده خواهی دشمن مقابله می کند تلاش دشمن هم برای نابودی عومل اقتدار کشور می باشد .

 

انتهای پیام/ح

سرفاریاب

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi