یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخ جوان بیکار گچسارانی به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت دوگنبدان + (سند)

جوان ۳۴ ساله گچسارانی دارای دوفرزند سالهاست که شغل خود را از دست داده و همچنان با شرایط سخت زندگی خود و خانواده اش دست و پنجه نرم می کند نسبت به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت گچساران واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ، روز گذشته گزارشی از وضعیت دردناک جوان گچسارانی با  عنوان زندگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37943
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

کرونا :

پاسخ جوان بیکار گچسارانی به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت دوگنبدان + (سند)
جوان ۳۴ ساله گچسارانی دارای دوفرزند سالهاست که شغل خود را از دست داده و همچنان با شرایط سخت زندگی خود و خانواده اش دست و پنجه نرم می کند نسبت به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت گچساران واکنش نشان داد.
پاسخ جوان بیکار گچسارانی به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت دوگنبدان + (سند) 5

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ، روز گذشته گزارشی از وضعیت دردناک جوان گچسارانی با  عنوان زندگی دردناک جوان گچسارانی بیخ گوش تاجگردون/ دیگر توان طفره و پاسکاری مسئولان را ندارم + تصاویر  (اینجاکلیک کنید) در پایگاه خبری صبح زاگرس منتشر شد.

 

خبرنگار این پایایگاه خبری در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت نفت گچساران خواستار پاسخگویی به مشکل این جوان گچسارانی شد که وی در پاسخ گفت: بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران قبلا زیر مجموعه شرکت نفت این شهرستان بود و حدود ۱۳- ۱۴ سال است که از شرکت نفت منفک شده است و مدیریت جداگانه ای دارد.

 

هوشنگ صیدالی با بیان اینکه این بیمارستان شاخه ای از وزارت نفت است به این جوان گچسارانی توصیه کرد که مشکل خود را از طریق مدیریت بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران پیگیری کند.

 

پس از این اظهارات این جوان گچسارانی نسبت به سخنان مدیرعامل شرکت نفت گچساران که گفته است” بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران قبلا زیر مجموعه شرکت نفت این شهرستان بود و حدود ۱۳- ۱۴ سال است که از شرکت نفت منفک شده است و مدیریت جداگانه ای دارد” با ارائه مدارکی به این اظهارات واکنش نشان داد.

 

این جوان بیکار گچسارانی با اشاره به اینکه صیدالی مدیرعامل شرکت نفت گچساران در جریان روند ساخت بیمارستان بی بی حکیمه نبوده اند و ان زمان صیدالی مدیر عامل شرکت گاز استان بوده اند.

تقدیر استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان/ احمدی با یک دستور ویژه کار خود را آغاز کرد
دنبال کنید

 

براساس این مدارک بیمارستان بی بی حکیمه (س) در سال ۸۶ کلنگ زنی شده و مشخص نیست که چگونه مدیرعامل شرکت نفت گچساران عنوان می کند این بیمارستان ۱۳ – ۱۴ سال است که جدا شده است.

 

این جوان گچسارانی ۳۴ ساله و متاهل و دارای دو فرزند است که شرایط سختی را تحمل می کند و تاکنون برای پیگیری کار خود نامه های زیادی را به نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، وزیر نفت، شرکت نفت و سایر مسئولان نوشته اما تاکنون هیچ پاسخ مناسبی به درخواست های وی داده نشده است.

 

پاسخ جوان بیکار گچسارانی به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت دوگنبدان + (سند) 6
 
پاسخ جوان بیکار گچسارانی به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت دوگنبدان + (سند) 7

 

انتهای پیام/۲۰۰،صبح زاگرس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi