جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست مردم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است/محکوم کردن آمریکا دردی از مردم دوا نمی کند

امام جمعه باشت: امام جمعه باشت گفت: طول کشیدن پرونده ها سلب اعتماد مردم است و درخواست مردم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است .  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز؛ حجت السلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان باشت به بدعهدی های آمریکا در مسئله برجام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37940
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

کرونا :

درخواست مردم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است/محکوم کردن آمریکا دردی از مردم دوا نمی کند
درخواست مردم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است/محکوم کردن آمریکا دردی از مردم دوا نمی کند 3
امام جمعه باشت:
امام جمعه باشت گفت: طول کشیدن پرونده ها سلب اعتماد مردم است و درخواست مردم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است .

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز؛ حجت السلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان باشت به بدعهدی های آمریکا در مسئله برجام اشاره و تصریح کرد:در ۴مرداد یک قانون به نام کاتسا  را نمایندگان مجلس آمریکا تصویب و به امضائ ترامپ رسید.

 

وی افزود: محتوا و هدف قانون کاتسا  این بوده که کشورهای ایران ،روسیه و کره شمالی تحریم می شوند ظرف مدت ۳ماه تحریم ها اعمال می شود.هدف این قانون محدود کردن امنیت و رشد کشورها است.

 

حجت السلام عبودی اظهار کرد:  در این قانون مسئله حقوق بشر مطرح شده و ایران را ناقض حقوق بشر معرفی کرده اند.بدعهدی های آمریکا تازگی ندارد و دست بردار نیستند.

 

امام جمعه باشت عنوان کرد: اگرچه ضرر های زیادی در مسئله برجام به کشورمان وارد شد ولی ثمره این قرارداد این بوده که آمریکا ثابت کرد قابل اعتماد نیست و نخواهد بود.

 

حجت السلام عبودی به سخنان رهبر انقلاب اشاره و گفت: ایشان فرمودند باید به  آمریکا بی اعتماد باشیم و هرچه ما عقب نشینی کنیم آنها جلوتر می آیند.
بیشترین بدعهدی ها در زمان اوباما و دولتش صورت گرفته و بحث جدیدی در رابطه با بی اعتمادی به آمریکا نیست.

 

 

خطیب جمعه شهرستان باشت ضمن اشاره به نهاد ها و سازمان های کشور اظهار کرد: دولت،نظام،مردم و همه ما متحد هستیم و به آمریکا جواب دندان شکن خواهیم داد.

انفجار مین در زندان اوین صحت ندارد/ زاهدان آرام است
دنبال کنید

 

وی به سخرانی اخیر رئیس جمهور کشورمان اشاره و تصریح مرد: رئیس جمهور هنوز میخواهند برجام را توجیح کنند،وی آیه ۵۶ سوره انفال را ناقص تفسیر می کند.

 

حجت السلام عبودی گفت: آیه ۵۶انفال می فرماید؛ انعقاد با دشمن جایز است ،و رئیس جمهور تنها این قسمت از آیه را بیان کرده در صورتی که آیه بعد ضرورت مخالفت با پیمان شکننان است که قران کریم صریح می فرماید با پیمان شکننان باید مثل خودشان برخورد کرد.

 

وی افزود: تنها کسی که در مسئله برجام ضرر می کنند مردم هستند.رئیس جمهور می گوید؛ اگر برجام را نقض کنند آمریکا را محکوم می کنیم،آیا محکوم کردن آمریکا دردی را دوا می کند!؟!

 

حجت السلام عبودی به توان بالای جوانان  کشورمان اشاره  و افزود: تنها باید به مردم اعتماد کرد ،به توان داخلی کشور اعتماد کرد،هر پیشرفتی که در کشورمان است به دست جوانان زبده ایرانی بوده است.ظریف و روحانی اشتباه کرده اند و باید از این اشتباه برگردند.

 

وی افزود: در مسئله برجام سپاه کشورمان را مورد حمله قرار می دهند،سپاه یعنی تمام هستی جهان اسلام.ای کاش کسانی در کشور شپاه را مورد حمله قرار نمی داند که اکنون دشمن خارجی به خود اجازه توهین به سپاه را بدهد.

 

وی در اخر به هجمه های علیه قوه قضاییه اشاره و تصریح کرد: قوه قضاییه باید مقتدر تر عمل کند ،پرونده هارا طول و تفصیل ندهند،نگذارند مفسدان اقتصادی نفس بکشند ،سریع به پرونده مفسدان رسیدگی و حکم بدهد.

 

وی افزود: طول کشیدن پرونده ها سلب اعتماد مردم است و درخواست مردم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است .

اختصاص 3 دستگاه آمبولانس مجهز به چابهار، دشتیاری و قصرقند از سوی بنیاد مستضعفان
دنبال کنید

 

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi