چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سکوت کنندگان درفتنه ۸۸ ،باطل را حمایت کردند/مسئولینی که سکوت کنندگان فتنه را حمایت کنند،باید عزل وبا آنها برخورد شود

امام جمعه چرام: امام جمعه چرام گفت:عده ای قدر دست رحمت ولایت را نمیدانند و مسئولانی که در کشور از فتنه و عاملان و همچنین سکوت کنندگان فتنه دفاع کنند، باید عزل شوند زیرا خطوط قرمز کشور و ولایت و انقلاب را رد کرده اند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام سید نورالله افشار امام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37934
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

کرونا :

سکوت کنندگان درفتنه ۸۸ ،باطل را حمایت کردند/مسئولینی که سکوت کنندگان فتنه را حمایت کنند،باید عزل وبا  آنها برخورد شود
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام گفت:عده ای قدر دست رحمت ولایت را نمیدانند و مسئولانی که در کشور از فتنه و عاملان و همچنین سکوت کنندگان فتنه دفاع کنند، باید عزل شوند زیرا خطوط قرمز کشور و ولایت و انقلاب را رد کرده اند.
سکوت کنندگان درفتنه ۸۸ ،باطل را حمایت کردند/مسئولینی که سکوت کنندگان فتنه را حمایت کنند،باید عزل وبا آنها برخورد شود 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در جمع عزاداران هیئت هفتگی مسجد جامع شهر چرام بیان کرد:مسیر توحید از ولایت ائمه اطهار می‌گذرد .ّ

 

وی افزود:اگر انسان می‌خواهد به رستگاری برسد باید در خانه اهل بیت زانو زند و سیرت اهل بیت را مدنظر خود و زندگی خویش قرار دهد.

 

 حجت الاسلام افشار گفت: بدون وجود امام ،محال است که انسان حقیقت و کشف و شهود در دنیا کند.

 

امام جمعه چرام اضافه کرد: حادثه عاشورا یکی از این موارد است که بعض افراد مثل حر در پرتو نور امام حسین علیه السلام قرار گرفتند ودرجات کمال را سریع طی کردند  .

 

وی با اشاره به درجات کمال اظهار کرد: زمانی درجات کمال طی می شود که در مسیر اهل بیت علیهم السلام گام برداریم و مهمترین مورد یعنی ولایت پذیری را در زندگی خود کاربردی کنیم.

 

 خطیب جمعه چرام در خصوص ولایت گریزان و ظاهر نمایان در طول تاریخ تصریح کرد:در طول تاریخ کسانی بودند که ولایت پذیری را بر زبان می آوردند ولی عمل نکردند.

 

 حجت الاسلام افشار افزود: برخی افراد با توجه به منافع خود ولایت و دین را می پذیرند یعنی اگر اتفاقی برای آن بیافتد، ولایت گریزی اند.

 

 خطیب جمعه چرام در ادامه گفت: نگاه به شاخص ها یکی از موارد مهم در حوزه ولایت پذیری است.

فرماندار شهر ستان بهمئی
دنبال کنید

 

 وی عنوان کرد: ایران به مقام و قدرت بزرگی رسیده است که روسای آمریکا پس از انقلاب تاکنون در نطق های انتخاباتی و معارفه های خود به شدت کشورمان را تخریب کرده که ایران این قدرت را در زیر پرچم ولایت کسب کرده است.

 

 امام جمعه چرام در ادامه اظهار کرد: آگاهی و شناخت شاخص‌ها از موارد افراد مومن و آگاه است و به عنوان مثال می شود جاسوس سیاسی داشته باشیم یا کسانی داشته باشیم که ظاهر نما هستند؟

 

خطیب جمعه چرام افزود: بله داریم چرا که حوزه نفوذ در تمام زمان ها وجود دارد و ممکن است از راه دین بسیاری از افراد به ما ضربه بزنند.

 

 حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار کرد: آنچه مهم تلقی میشود این است که باید در این زمانه شاخص ها شناخته شود.

 

وی گفت: در کشور ما فتنه ای اتفاق افتاد به عنوان فتنه ۸۸ . مطمئن باشید اگر فتنه ۸۸ به پیروزی می رسید آمریکا هرگز به دنبال ایجاد و پشتیبانی از داعش نبود.چون در فتنه ۸۸ مسجد و پرچم عزای حسینی آتش زده شد وانسان های بی گناهی کشته شدند.

 

 امام جمعه چرام افزود:هنوز کسانی در جمهوری اسلامی وجود دارند که از فتنه و عاملان و سکوت کنندگان فتنه حمایت می‌کنند که چنین افرادی بی بصیرت هستند.

 

 خطیب جمعه چرام گفت: عده ای قدر دست رحمت ولایت را نمیدانند و مسئولانی که در کشور از فتنه و عاملان و همچنین سکوت کنندگان فتنه دفاع کنند، باید عزل شوند زیرا خطوط قرمز کشور و ولایت و انقلاب را رد کرده اند.

نماهنگ «منو باورم کن» با صدای کربلایی شیخی منتشر شد+دانلود
دنبال کنید

 

 وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ افرادی بودند که سکوت کردند و در این میان سکوت آنها در حوزه ولایت پذیری به تعبیر شهید مطهری نشانه نفاق و حمایت از باطل است .

 

امام جمعه چرام گفت: بنابراین ما در مسیر حق و ولایت باید ثابت قدم باشیم شناخت شاخص ها را مد نظر خود قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ح

امام جمعه چرام
افشار چرام
فتنه۸۸

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi