دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

تمام توان خود را برای پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد می گذرام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قول می دهم در مدیریت جدید تمام توان خود را برای همکاری با نیروی های مسلح و پیشرفت استان خواهم گذاشت. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی محمد احمدی در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد گفت: انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان و مستضعفبن است. احمدی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37844
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

کرونا :

تمام توان خود را برای پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد می گذرام

تمام توان خود را برای پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد می گذرام 3

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قول می دهم در مدیریت جدید تمام توان خود را برای همکاری با نیروی های مسلح و پیشرفت استان خواهم گذاشت.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی محمد احمدی در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد گفت: انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان و مستضعفبن است.

احمدی با بیان اینکه هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و این ملت به پشتوانه نیروهای توانمند خود نشان داد ملتی نیست که سر تسلیم فرو آورد گفت: امروز باید با تمام توان و قوت پشت سر ولایت فقیه جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران با پاسداری از این مرز و بوم مجاهدت های بیاد ماندنی داشتند، گفت: دشمن فهمیده که قوای نظامی نمی تواند جلوی ملت ایران باستد و با جنگ نرم در صدد این است که در دل جوانان ما یاس و ناامیدی بیندازید.

وی ابراز داشت: دشمن سعی داد بذر نفاق و فتنه و تفرقه بکارد و کشور را زمین گیر کند که در این زمینه تمام دستگاهی اجرایی استان باید در کنار نیروی انتظامی تلاش کنند در حوزه تهدید های نرم و سخت تدابیر پیشگیرانه خوبی داشته باشد.

استاندار با اشاره به اینکه امروز با پدیده های نا خوشایندی به نام نزاع، مواد مخدر، سرقت روبه رو هستیم افزود: این موضوعات باید با همکاری مردم و مسئولان متولی کنترل شود.

احمدی گفت: در مدیریت جدید تمام توان خود را برای همکاری با نیروی های مسلح و پیشرفت استان می گذارم. 

وی ادامه داد: گردشگری که می خواهد از این استان الهام بگیرد باید امنیت را احساس کند و ارامش را بیاید که لازمه این موضوع دست به دست هم دادن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمام توان خود را در شورای تامین استان برای ارائه بهترین تدابیر خواهیم گذاشت.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi