جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد

یاسوج- مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این مناسبت‌ها برای اعلام حضور این رده سنی در جامعه و همچنین برای جلوگیری از کودک‌آزاری و آموزش به کودکان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همایش روز جهانی کودک با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد و معاون فرماندار بویراحمد در پارک ساحلی شهر یاسوج برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37801
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

کرونا :

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد

یاسوج- مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این مناسبت‌ها برای اعلام حضور این رده سنی در جامعه و همچنین برای جلوگیری از کودک‌آزاری و آموزش به کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همایش روز جهانی کودک با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد و معاون فرماندار بویراحمد در پارک ساحلی شهر یاسوج برگزار شد.

موسوی‌امجد با بیان اینکه به مناسبت روز جهانی کودک در سراسر کشور جشن برپا می‌شود، گفت: این مناسبت‌ها برای اعلام حضور این رده سنی در جامعه است، و همچنین برای جلوگیری از کودک‌آزاری و آموزش به کودکان برگزار می‌شود.

سید علی موسوی‌امجد مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه ۱۳هزار کودک در مهدهای کهگیلویه و بویراحمد نگهداری می شود، گفت: توجه ویژه به کودکان به‌عنوان کوچک‌ترین رده سنی و آینده‌سازان کشور ضرورت دارد.

وی گفت: از تعداد ۱۳ هزار کودک، ۷ هزار و ۶۰۰ کودک در روستا مهدهای استان و ۵ هزار و ۴۰۰ کودک مربوط به مهدکودک‌های شهری هستند.

این مسئول با بیان اینکه ۳۳۲ مهدکودک و روستامهد در استان فعالیت دارند افزود: از این تعداد ۲۴۵ روستامهد و ۸۷ مهدکودک شهری هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ناتوانی و ضعف اقتصادی موجود در برخی از مناطق روستایی، اطراف شهرها و مناطق حاشیه نشین براساس نمودار به کودکان سه دهک درآمدی پایین این مناطق از سوی بهزیستی یک وعده در روز غذای گرم داده می‌شود.

موسوی امجد اضافه کرد: بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ غذای گرم در روستامهدهای استان توزیع می شود.

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد 8

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد 9

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد 10

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد 11

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد 12

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد 13

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi