شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هیرو ابراهیم مواضع طالبانی را در مخالفت با جدایی کردستان از عراق دنبال خواهد کرد

جمالی نوبندگانی با اشاره به درگذشت جلال طالبانی: هیرو ابراهیم مواضع طالبانی را در مخالفت با جدایی کردستان از عراق دنبال خواهد کرد سرویس سیاسی عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همسر طالبانی مواضع او را در مخالفت با جدایی کردستان از عراق دنبال خواهد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37623
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

کرونا :

هیرو ابراهیم مواضع طالبانی را در مخالفت با جدایی کردستان از عراق دنبال خواهد کرد
جمالی نوبندگانی با اشاره به درگذشت جلال طالبانی:

هیرو ابراهیم مواضع طالبانی را در مخالفت با جدایی کردستان از عراق دنبال خواهد کرد

سرویس سیاسی
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همسر طالبانی مواضع او را در مخالفت با جدایی کردستان از عراق دنبال خواهد کرد.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به درگذشت جلال طالبانی اظهار داشت: طالبانی از دیرباز  به عنوان مبارز شناخته شده و او یکی از مبارزین علیه سیاست های صدام است. 

نماینده مردم فسا در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه جلال طالبانی چهره مقبول در جامعه کرد است، عنوان کرد: طالبانی اقشار تحصیلکرده و روشنفکر کرد را رهبری می‌کرده، او فردی مثبت اندیش و همیشه متوجه بوده است که خلاف خدماتی که جمهوری اسلامی به کردهای عراق می دهند حرکت نکند.

وی با بیان اینکه طالبانی با پشتوانه و حمایت جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور عراق شده است، یادآور شد: طالبانی اولین رئیس‌جمهور کرد عراق است که با پشتیبانی ایران به این سمت دست پیدا کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: طالبانی مدت‌ها در بستر بیماری بود و به دلیل سکته مغزی عملا از صحنه سیاسی عراق خارج شده بود اما همسرش به خوبی مواضع سیاسی او را دنبال کرده است.

جمالی نوبندگانی به تأثیر در گذشته طالبانی به موضوع جدایی کردستان از عراق اشاره کرد و گفت: تاثیرگذاری سیاسی جلال طالبانی در منطقه سلیمانی است و بارزانی در منطقه اربیل به دنبال جدایی کردستان از عراق است و بنابراین تاثیری بر تحرکات بارزانی در منطقه اربیل نخواهد داشت.

محدودیت‌های هوشمند به تدریج جایگزین تعطیلی‌ها می‌شود
دنبال کنید

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان هیجان طالبانی رهبر جبهه میهنی کردستان بوده است گفت: با این حال هیرو ابراهیم همسر او از نظر سیاسی مواضع جلال طالبانی را دنبال خواهد کرد و  در آینده شاهد مخالفت او با جدایی کردستان از عراق خواهیم بود./

پایان پیام

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۱

محمد جواد جمالی نوبندگانی

هیرو ابراهیم مواضع طالبانی را در مخالفت با جدایی کردستان از عراق دنبال خواهد کرد عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همسر طالبانی مواضع او را در مخالفت با جدایی کردستان از عراق دنبال خواهد کرد. http://media.icana.ir//Image/2016/11/201611101137159222_Thum.jpg£محمد جواد جمالی نوبندگانی£ هیرو,ابراهیم,مواضع,طالبانی,را,در,مخالفت,با,جدایی,کردستان,از,عراق,دنبال,خواهد,کرد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi