یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل خوابگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج مشاور وزیر علوم را به یاسوج کشاند

مشاور وزیر علوم و مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پروژه‌های در حال ساخت رفاهی دانشجویی دانشگاه یاسوج بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،ذوالفقار یزدانمهر مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به همراه دکتر تقی زاده معاون برنامه ریزی و امور سرمایه گذاری صندوق رفاه با حضور در دانشگاه یاسوج از پروژه‌های در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37597
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۷

کرونا :

مشکل خوابگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج مشاور وزیر علوم را به یاسوج کشاند
مشاور وزیر علوم و مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پروژه‌های در حال ساخت رفاهی دانشجویی دانشگاه یاسوج بازدید کرد.
مشکل خوابگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج مشاور وزیر علوم را به یاسوج کشاند 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،ذوالفقار یزدانمهر مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به همراه دکتر تقی زاده معاون برنامه ریزی و امور سرمایه گذاری صندوق رفاه با حضور در دانشگاه یاسوج از پروژه‌های در حال ساخت  عمرانی و رفاهی این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید یک روزه از پروژه احداث مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه، پروژه ساخت خوابگاه دخترانه، ساخت آشپزخانه صنعتی و چندین پروژه دیگر نیز بازدید به عمل آمد.

نشست بررسی مشکلات رفاهی دانشجویان دانشگاه یاسوج نیز با حضور دو تن از اعضای شورای صنفی دانشگاه برگزا و در این نشست با توجه به پیگیری‌های دانشگاه یاسوج مقرر شد صندوق رفاه دانشجویان از محل اعتبارات مصوب و به منظور تجهیز درمانگاه، جهت خرید یک دستگاه آمبولانس همکاری نماید.

همچنین مصوب شد از سوی صندوق رفاه دانشجویان  جهت ارتقاء سطح کیفی خوابگاهها به دانشگاه یاسوج کمک شود.

بازدید از خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه نیز از جمله برنامه های دیگر این سفر بود.

گفتنی است ذوالفقار یزدانمهر مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در طول سالهای اخیر این چندمین باری است که برای بررسی وضعیت خوابکگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج به یان شهر سفر می کند.

در سالهای گذشته نیز از سوی وزارت علوم برای ساماندهی وضعیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج و زیر ساخت های این دانشگاه وعده هایی داده شد که برخی هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام/۲۰۰صبح زاگرس ، 

دانشگاه یاسوج
وضعیت خوابگاه های دانشجویی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi