جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

روحیه گاوچرانی ترامپ بر همه عیان شد/در مقابل دشمن باید با سخن تهدید صحبت کرد نه خنده/ واکنش رئیس جمهور در سازمان ملل قابل تحسین است

فعال سیاسی هم استانی با بیان اینکه رفتار ترامپ نشانه گر همان تفکر گاو چرانی زمان قدیم وی است، بیان کرد:این آقا مثل گانگسترها به میدان آمده و تمام عقلای آمریکا او را تأیید نمی کنند و سیاست مدارهای آمریکا نیز رفتارها و حرکات ناشیانه وی را قبول ندارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،حجت الاسلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37411
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

کرونا :

روحیه گاوچرانی ترامپ بر همه عیان شد/در مقابل دشمن باید با سخن تهدید صحبت کرد نه خنده/ واکنش رئیس جمهور در سازمان ملل قابل تحسین است
فعال سیاسی هم استانی با بیان اینکه رفتار ترامپ نشانه گر همان تفکر گاو چرانی زمان قدیم وی است، بیان کرد:این آقا مثل گانگسترها به میدان آمده و تمام عقلای آمریکا او را تأیید نمی کنند و سیاست مدارهای آمریکا نیز رفتارها و حرکات ناشیانه وی را قبول ندارند.
روحیه گاوچرانی ترامپ بر همه عیان شد/در مقابل دشمن باید با سخن تهدید صحبت کرد نه خنده/ واکنش رئیس جمهور در سازمان ملل قابل تحسین است 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در واکنش به سخنان سراسر دروغ و تهمت رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: هرکسی سابقه و مشی ترامپ این رئیس جمهور دیووانه را جستجو کند خواهد فهمید که انسانی ابلح تر و سفیح تر از آن در دنیا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رفتار ترامپ نشانه گر همان تفکر گاو چرانی زمان قدیم وی است، بیان کرد:این آقا مثل کانگسترها به میدان آمده و تمام عقلای آمریکا او را تأیید نمی کنند و سیاست مدارهای آمریکا نیز رفتارها و حرکات ناشیانه وی را قبول ندارند.

نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی هدف از حمله رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را ترویج  و صادر شدن آرمانهای اتقلاب به کشورهای منطقه دانست و افزود:این نوع عصبانیت ثابت میکند که نظام جمهوری اسلامی از یک قدرت بین المللی برخوردار بوده که آمریکا و رژیم صهیونیزمی دیگر تحمل آن را ندارند و از روی دست پارچگی چنین حرفهایی را به زبان می آورند.

 بزرگواری با بیان این موضوع که امروز استکبار جهانی به قدرت و اقتدار ایران اسلام پی برده است،گفت: امروز ایران اسلامی با هدایت و رهبری ، رهبر فرزانه انقلاب حرف اول را در منطقه و جهان می زند و دشمنان این ملت خوب فهمیده اند که به گفته امام راحل تفکر این انقلاب بدون جنگ و خونریزی به دیگر کشورهای جهان صادر شده است.

نشست صمیمی برخی فعالان سیاسی فرهنگی شهرستان با فرماندار کهگیلویه
دنبال کنید

وی تبعیت دیگر کشورها جهان از ایران اسلامی در مورد برخی از مسائل را نشانه از قدرت این کشور در منطقه و جهان دانست و افزود: ملت های دنیا پذیرفته اند که جمهوری اسلامی یک واقعیت و قدرت زنده است که می تواند در برابر زورگویان و قدرهای جهان بایستد و از مظلومان طرفداری کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه امروز به دلیل حضور فعالانه ایران اسلامی ترفند های آمریکا در منطقه شکست خورده و آنها به دنبال فتنه هستند، گفت:اینها در ذهن خام خود خاورمیانه جدید را پیش بینی می کردند که حضور قدرتمندانه ایران اسلامی در منطقه  و مبارزه توامان بسیجیان بزرگی همچون سلیمانی با تروریست ها دست نشانده آنها  و نقش  ایران در این عرصه موجب عصبانیت و عربده کشی آنها شده است.

بزرگواری به سخنان هوشمندانه رهبر انقلاب در مورد آمریکا و هم پیماناش نیز اشاره داشت و افزود:رهبری مسائل روز جهان را بسیار  زیبا تبیین کردند و اخطارهای لازم را نیز گفتند و همچنین رئیس جمهور محترم هم در سازمان ملل بر اساس عرف دیپلماسی و هم در روز رژه دفاع مقدس پاسخ های خونبی را به دشمن دادند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی باید افتخار کند که همانگونه که امام راحل فرمودند وقتی شما پیروز میدان هستید که دشمن از دست شما ناراحت باشد.

 این فعال سیاسی در ادامه به عزت موشکی و قدرت موشکی و بالندگی آن در منطقه اشاره کرد و گفت: امثال برخی که در انتخابات به مسائل موشکی و سپاه و مدافعان حرم حمله می کردند باید بدانند که امروز اینگونه نیست و دشمن چهره خود را نشان داده است.

غوغای مردم نجف‌آباد در #بازگشت_قهرمان/سردار سلامی: محسن حججی فرزند همه ما شد/ خاکسپاری پیکر مطهرشهیدحججی +تصاویر
دنبال کنید

بزرگواری با بیان اینکه امروز برخی پیاده نظام آمریکا شده اند،افزود: امروز این آقایان نیز به این نتیجه رسیده اند که واقعیت چیست و به این نتیجه رسیده اند که توان دفاعی و موشکی و دفاعی ما امروز عزت کشور است.

وی به موضع گیری های صریح رهبر کره شمالی در برابر یاوه گویی های ترامپ نیز اشاره داشت و افزود:امروز رهبر کره شمالی که رهبر آن شاید سنی ۲۷ساله دارد چطوری با قدرت موشک های قاره پیما علیه آمریکاییها و همپمانانش آزمایش می کند و آمریکا را به عقب می راند ، پس دولت مردان ما نیز باید با همین قدرت در برابر دشمن بایستند.

بزرگواری با تقدیر از سخنان رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل  و هم در رژه دفاع مقدس گفت:سخنان رئیس جمهور مورد تأیید همه ماست و باید در اینده همین گونه باشد و رئیس یک دولت وسط میدان باشد تا مردم با عزت از آنها بیشتر حمایت کنند، پس ما این حرکت رئیس جمهور را به فال نیک می گیریم.

انتهای پیام/رصبح زاگرس ،

بزرگواری
صبح زاگرس
صبح بخیر
ترامپ

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi