چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

تلاطم اقیانوس آرام در میان آتش کره‌ای‌ها و خشم آمریکایی‌ها

یادداشت؛ تلاطم اقیانوس آرام در میان آتش کره‌ای‌ها و خشم آمریکایی‌ها سرویس سیاسی «آتش و خشم» کلید واژه سخنان این روزهای کیم جونگ-ایل رهبر جوان کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور و سرمایه دار آمریکا است. خبرگزاری خانه ملت، سرویس سیاسی، محمدجواد یافتیان– حافظه تاریخی سیاستمداران یادآور می شود که کره شمالی با نام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36998
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

کرونا :

تلاطم اقیانوس آرام در میان آتش کره‌ای‌ها و خشم آمریکایی‌ها
یادداشت؛

تلاطم اقیانوس آرام در میان آتش کره‌ای‌ها و خشم آمریکایی‌ها

سرویس سیاسی
«آتش و خشم» کلید واژه سخنان این روزهای کیم جونگ-ایل رهبر جوان کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور و سرمایه دار آمریکا است.

خبرگزاری خانه ملت، سرویس سیاسی، محمدجواد یافتیان– حافظه تاریخی سیاستمداران یادآور می شود که کره شمالی با نام رسمی جمهوری دموکراتیک خلق کره از اکتبر ۲۰۰۶ و  با نخستین آزمایش هسته ای رسما با واکنش ایالات متحده آمریکا مواجه شد و  هر دو کشور با بهانه مشترک دفاع از منافع و مردم کشورشان تلاش کردند برای کسب قدرت در چهره صنعت موشکی و هسته ای چنگ بیاندازند.

کره شمالی که شورای حقوق ‌بشر سازمان ملل متحد آنرا به نقض گسترده حقوق بشر متهم ساخته است توانسته مراکز لرزه نگاری ژاپن و کره جنوبی را به ثبت لرزه‌های شدیدی وادار کند و این در حالیست که مسئولان کره جنوبی و آمریکایی ها در قبال تکانه های این آزمایش ها، طلب جنگ و  قوی ترین مجازات ها را خواستار شدند. به عبارتی می توان گفت که «آتش و خشم» به کلید واژه سخنان این روزهای کیم جونگ-ایل رهبر جوان کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور و سرمایه دار آمریکا تبدیل شده است.

شاید شورای امنیت سازمان ملل و در پی آن اتحادیه اروپا نسبت به تحریم کره شمالی اقدام کرده باشند و ۱۰۳ شخص و ۵۷ سازمان در ارتباط با برنامه موشکی و هسته‌ای کره شمالی در لیست سیاه این اتحادیه قرار بگیرند اما همچنان رهبر جوان کرخ شمالی هدف نهایی‌اش رسیدن به توازن واقعی قوا با آمریکاست.

فرماندار دنا گفت: ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری از سوی داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است
دنبال کنید

نقض قطعنامه شورای امنیت، تحرکات نظامی در آسیای شرقی خصوصا شبه جزیره کره، بروز نارضایتی در جامعه جهانی و غیره تنها دستاورد اعمال سیاست ایجاد تنش نسبت به کره شمالی از سوی ایالات متحده آمریکاست و شاید بتوان اذعان کرد که اظهار نظر دبیرکل وقت ناتو  در سال ۲۰۱۶ مبنی بر اینکه "تنها کاری که از او برمی آید محکومیت این آزمایش است" کامل منطقی و درست بوده و سخنان ۲۶امین وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا مبنی بر اینکه "هر عملی که منافع آمریکا و متحدانش را با واکنش نظامی ایالات متحده پاسخ داده خواهد شد" محقق نخواهد شد.

بنابراین می توان گفت که پیونگ یانگ قصد دارد با دنبال کردن برنامه موشکی و هسته ای خود به جای سلاح تهاجمی به عنوان یک برگ برنده در معادلات منطقه ای نقش ایفا کند و در این بین ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش نیز در تلاش هستند با مهار آتش پیش رونده کره شمالی سهم خود را از نفوذ در منطقه آسیای شرقی افزایش دهند./

پایان پیام

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

ترامپ کیم جونگ اون موشک بالستیک

تلاطم اقیانوس آرام در میان آتش کره‌ای‌ها و خشم آمریکایی‌ها «آتش و خشم» کلید واژه سخنان این روزهای کیم جونگ-ایل رهبر جوان کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور و سرمایه دار آمریکا است. http://media.icana.ir//Image/2017/09/201709100394100436_Thum.jpg£ترامپ کیم جونگ اون موشک بالستیک£ تلاطم,اقیانوس,آرام,در,میان,آتش,کره‌ای‌ها,و,خشم,آمریکایی‌ها Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi