شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر

گزارش تصویری/ بادام‌زمینی مهم‌ترین محصول زراعی آستانه اشرفیه است که از اوایل اردیبهشت تا نیمه خرداد کشت و اواسط شهریورماه برداشت می‌شود. بادام‌زمینی آستانه اشرفیه مرغوب‌ترین نوع این محصول در کشور است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز؛ بادام‌زمینی مهم‌ترین محصول زراعی آستانه اشرفیه است که از اوایل اردیبهشت تا نیمه خرداد کشت و اواسط شهریورماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36888
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

کرونا :

برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر
برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 32
گزارش تصویری/
بادام‌زمینی مهم‌ترین محصول زراعی آستانه اشرفیه است که از اوایل اردیبهشت تا نیمه خرداد کشت و اواسط شهریورماه برداشت می‌شود. بادام‌زمینی آستانه اشرفیه مرغوب‌ترین نوع این محصول در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز؛ بادام‌زمینی مهم‌ترین محصول زراعی آستانه اشرفیه است که از اوایل اردیبهشت تا نیمه خرداد کشت و اواسط شهریورماه برداشت می‌شود. بادام‌زمینی آستانه اشرفیه مرغوب‌ترین نوع این محصول در کشور است.

بیش از ۲ هزار هکتار اراضی زیر کشت بادام‌زمینی در شهرستان آستانه‌ اشرفیه وجود دارد که از این اراضی بالغ بر ۱۰هزار تن پیله خشک بادام زمینی برداشت می‌شود و معادل ۹۰درصد از تولیدات کل کشور را شامل می‌شود. ارزش این محصول ۶۰ تا ۷۰میلیارد تومان در سال است که نقش مهمی در وضعیت اقتصادی مردم دارد.

 

برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 33برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 34برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 35برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 36برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 37برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 38برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 39برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 40برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 41برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 42برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 43برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 44برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 45برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 46برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 47برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 48برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 49برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 50برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 51برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 52برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 53برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 54برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 55برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 56برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 57برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 58برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 59برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 60برداشت بادام‌زمینی در آستانه‌اشرفیه/تصاویر 61

 

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi