دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وقتی مدیرکلی فقط فامیلش را به کار بگیرد عده ای دیگر به فکر دزدی می افتند/سازمان بازرسی لیست اداره ای را به من داد که ۱۰ نفرش از اقوام مدیرکل بود

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موقع بکار گیری نیروها به فکر این نباشیم که فامیلمان را مشغول کار کنیم سازمان بازرسی استان لیستی به من داد که در این لیست از یک تا نفر۱۰ همه از فامیل های مدیرکل آن سازمان هستند. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چرام  به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36798
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

کرونا :

وقتی مدیرکلی فقط فامیلش را به کار بگیرد عده ای دیگر به فکر دزدی می افتند/سازمان بازرسی لیست اداره ای را به من داد که ۱۰ نفرش از اقوام مدیرکل بود
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موقع بکار گیری نیروها به فکر این نباشیم که فامیلمان را مشغول کار کنیم سازمان بازرسی استان لیستی به من داد که در این لیست از یک تا نفر۱۰ همه از فامیل های مدیرکل آن سازمان هستند.
وقتی مدیرکلی فقط فامیلش را به کار بگیرد عده ای دیگر به فکر دزدی می افتند/سازمان بازرسی لیست اداره ای را به من داد که ۱۰ نفرش از اقوام مدیرکل بود 3

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چرام  به نقل از به نقل از ایل بانو،حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد که صبح امروز در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد افزود: ما نمی خواهیم بر جرم ارتکابی دیگران صحه بگذاریم بخشی عمده ای از کسانی  که مرتکب این جرم های غیر عمد می شوند ناگزیر از مشکلاتی است که در جامعه با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

وی بیان کرد: کسی که زندگی آرامی دارد بلند نمی شود جرمی مرتکب شود البته برخی افراد خطرناک هستند که چنین افرادی مخاطب ما نیستند در جرایم خشن سلب امنیت عمومی در  جرایمی که ارامش عمومی را به هم می زند هیچ تعارفی با این افراد نداریم مجازات حبس و مجازات شدید تر از حبس را اعمال می کنیم پایش نیز ایستاده ایم.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر کسی که چاقو و قمه به دست گرفت جای این افراد زندان  است و  با انها برخورد می شود اما وقتی می بینیم نزاع  خانوادگی، یا طایفه ای و  یابحث املاک و زمین مطرح است باید این قضایا را به گونه ای جمع کنیم که نتیجه  و خروجی کار دستگاه قضایی این باشد که تعداد کمی حبس شوند چرا که زندان عوارض بسیار زیادی دارد.

وی تصریح کرد: اگر انسان در یک کپر هم زندگی کند بهتر از زندان است ما به دلیل شغلمان ناچاریم از زندان بازدید کنیم اگر مجبور نبودیم هیچ رغبتی برای رفتن به زندان ها را نداریم حتی برای بازدید  اما بازدید از زندان ها  تکلیف ماست.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر انقلاب برگزار شد
دنبال کنید

حجت الاسلام مزارعی با بیان اینکه امروز ۴۳ زندانی جرایم غیر عمد توسط خیرین آزاد می شوند ادامه داد: از همه خیران که در این راه گام برداشته اند تشکر می کنیم ان شالله که خداوند نیز دستشان را می گیرد در یک سال گذشته کارهای خوبی در راه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد انجام شده است امروز ۴۳ نفر از زندانیان به همت خیرین استانی و خارج از استان آزاد می شوند خداوند به همه این خیرین اجر و پاداش می دهد.

وی تصریح کرد: متولیان امور اداری استان در این عرصه خودشان پیشتاز باشند عمده مشکلاتی که در حوزه سازمان ها داریم ناشی از سوء عملکرد کسانی است که در بیرون از دستگاه قضا تولیت امور می کنند دستگاه قضایی باید امنیت جامعه را تامین کند امنیت جامعه وقتی مخدوش می شود که از ناحیه کسانی است که از  سوء علمکرد سازمان های متولی نتوانسته اند زندگی شان را درست  اداره کنند  توزیع اشتغال، توزیع معیشتی باید در این زمینه فعال باشیم .

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  ما مسئول اشتغال نیستیم اما در حوزه کار خودمان مکلف هستیم چالش های پیش روی دستگاه قضایی  کاهش جمعیت کیفری است و اعمال مجازات های جایگزین حبس است.

حجت الاسلام مزارعی با گلایه از اینکه سازمان ها با ما همکاری نمی کنند گفت: ما اگر چهار مجرمی که خطر ناک نیستند را بفرستیم  که بروند ودر فلان سازمان اشتغال پیدا کنند اما آن سازمان با ما همکاری نمی کند سازمان ها باید با اغوش باز پذیرا باشند این افراد بچه همین استان هستند از سر ناگزیری گرفتار شده است می خواهد رایگان کار کند اما همکاری نمی شود.

از کانون های فرهنگی نمونه شهرستان چرام تجلیل شد+تصاویر
دنبال کنید

وی عنوان کرد: دربه کار گیری افراد همه به دنیال این نباشیم که خواهر و خواهر زاده و بردارزاده مان را مشغول کار کنیم سازمان بازرسی لیستی به من داد که در این لیست  از نفر یک تا ۱۰ همه از فامیل های مدیرکل  آن سازمان هستند وقتی اینگونه باشد عده ای می روند و دزد می شوند وقتی اینگونه باشد قفل ماشین را می شکنند و ضبط می دزدند نباید اینگونه باشد عدالت را در به کاری گیری نیروها  در نظر بگیریم یک استان ولایی نباید اینگونه باشد.

مزارعی تصریح کرد: برخی از زندانیان برای مبالغ کمی گرفتار هستند مسئولانی که صدای ما را می شنوند کمک کنند که ما بتوانیم در حوزه کاهش کیفری استان اول شویم زندانی نداشته باشیم و زندانیان ما کسانی باشند باعث اخلال عمومی شده اند.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی می گویند موضع ما کمتر شده است گفت: موضع ما کمتر که نشده  بلکه بیشتر  هم شده است در مقابل کسانی که در نظم عمومی اخلال ایجاد می کنند در اتفاقات اخیر که در جنوب استان رخ داد به شورای امنیت اعلام کردم که حاضرم شخصا در عملیات دستگیری سارقان شرکت کنم اسلحه بردارم و در جریان دستگیری سارقان قرار بگیرم.

وی اضافه کرد: تسهیلاتی که به زندانیان می دهیم به هیچ وجه به سارقان نمی دهیم  حبس باید پله آخر مجازات باشد حبس شخص زندانی را با هزاران مشکلات روحی مواجهه می کند خانواده این افراد نیز گاهی دچار مشکل می شوند.

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi