پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حماسه 9 دی نمایش قدرت بصیرت در برابر فتنه و توطئه بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی نمایش قدرت بصیرت در برابر فتنه و توطئه بود و تاریخ، گواه صادقی بر سستی و نابودی فتنه گران است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش گفت: درایت و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب (مدّ ظله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36515
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

حماسه 9 دی نمایش قدرت بصیرت در برابر فتنه و توطئه بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی نمایش قدرت بصیرت در برابر فتنه و توطئه بود و تاریخ، گواه صادقی بر سستی و نابودی فتنه گران است.

حماسه 9 دی نمایش قدرت بصیرت در برابر فتنه و توطئه بود 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش گفت: درایت و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب (مدّ ظله العالی ) و بینش دینی و سیاسی مردم در روز ۹ دی تمام تار و پود فتنه و توطئه را فرو ریخت و برنامه ها و نقشه های چندین و چند ساله بدخواهان و منافقان را خنثی کرد.

وی افزود: روحیه ولایتمداری مردم ایران و تبعیت از ولایت فقیه را در این حماسه بزرگ به خوبی می توان مشاهده کرد، این شکوه و عظمت نمایش قدرت بصیرت در برابر فتنه و توطئه بود و تاریخ، گواه صادقی بر سستی و نابودی فتنه گران است. حضور چشمگیر و خودجوش مردمی در این جریان، صحنه های خیره کننده ای را برای جهانیان ترسیم کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه به نقش کلیدی روحانیون و اقشار تاثیر گذار در بازخوانی، تبیین و تشریح این روز سرنوشت ساز اشاره کرد و افزود: روز نهم دی و آن حوادث ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم است و باید در ذهن مردم و نسل های آینده زنده بماند، چراکه حامل پیام های بسیار روشن از جمله: اتحاد، بصیرت، ولایت مداری، عزت، اقتدار و نماد پیروزی حق بر باطل است، لذا روحانیون و اقشار تأثیر گذار نقش کلیدی و محوری در بازخوانی و تبیین این ارزش های دین و معنوی دارند.

فحش دادن یا فحش خور بودن در فوتبال!/ کی بود داد زد؟سینا بد بود، سینای بد برو!
دنبال کنید

حجت‌الاسلام برازش تصریح کرد: از آنجا که دشمنان در ضربه زدن به ماهیت انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و از تمام امکانات و لحظات استفاده می‌کنند، ما باید هوشیارباشیم و از همه تجربیات و اتفاقات گذشته در طول تاریخ عبرت بگیریم و با بصیرت افزایی و آگاه سازی در تمامی عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کرده و آن را تقویت کنیم.

وی دربخش پایانی سخنان خود به نهادینه کردن تفکّر انقلابی گری در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر در برابر چالشها و مشکلات با تفکر انقلابی حرکت کنیم از تمامی بحران ها با موفقیت عبور خواهیم کرد، نهادینه کردن این تفکّر باعث حفظ دستاوردها و پاسداری از ارزش های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و انقلاب و اعتقادات ما را در برابرتوطئه ها و تهاجمات دشمنان خبیث بیمه خواهد کرد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi