جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مراسم تجلیل از مسئولین خانه های قرآنی چرام

مراسم تجلیل از مسئولین خانه های قرآنی چرام به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.     به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور در این جلسه گفت:قرآن و عترت سبب برکت در زندگی انسان ها می‌شودومی‌تواند نقشه پلید دشمنان برای مبارزه با اسلام را خنثی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36496
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

برگزاری مراسم تجلیل از مسئولین خانه های قرآنی چرام

مراسم تجلیل از مسئولین خانه های قرآنی چرام به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور در این جلسه گفت:قرآن و عترت سبب برکت در زندگی انسان ها می‌شودومی‌تواند نقشه پلید دشمنان برای مبارزه با اسلام را خنثی کند.

برگزاری مراسم تجلیل از مسئولین خانه های قرآنی چرام 3

وی درادامه با بیان اینکه خانه‌های قرآن نقش مهمی در امر توسعه فرهنگ قرآنی دارند افزود: لازم است در هر محله و روستایی خانه قرآن تاسیس شود تا علاقمندان به‌ویژه خردسالان و زنان خانه‌دار بتوانند به سهولت در این کلاس‌ها شرکت کنند.

نعمتی پور خاطرنشان کرد:خانه‌های قرآن شهری و روستایی باید سعی کنند با جذب نونهالان و نوجوانان قرآنی در رشد و تعالی آنها در زمینه های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حتی تفسیر گام بردارند و با تعلیم این قرآن‌آموزان آنان را برای تکامل استعدادهای خویش به مراکز بالاتر راهنمایی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام درپایان با بیان اینکه ما از مسئولین انتظار داریم عنایت بیشتری به موسسات وخانه های قرآنی داشته باشندتصریح کرد: امیدواریم مسئولین محترم در حل مشکلات ترویج مبانی قرآنی خصوصا در شهرستان‌های محروم و دور افتاده مساعدت چشمگیری داشته باشند.

گفتنی است تعداد۱مؤسسه قرآنی و۱۷ خانه قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام در این شهرستان فعال هستند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi