چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحول در حوزه مسجد از ضرورتهای فرهنگی در استان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمددر دیدار با سرهنگ زارع معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فتح استان گفت: تحول در حوزه مسجد از ضرورتهای فرهنگی در استان است. به گزارش روابط عمومی ادارهکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش در ابتدا با اشاره به جایگاه مسجد و نقش این پایگاه معنوی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36434
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

تحول در حوزه مسجد از ضرورتهای فرهنگی در استان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمددر دیدار با سرهنگ زارع معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فتح استان گفت: تحول در حوزه مسجد از ضرورتهای فرهنگی در استان است.

تحول در حوزه مسجد از ضرورتهای فرهنگی در استان است 3

به گزارش روابط عمومی ادارهکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش در ابتدا با اشاره به جایگاه مسجد و نقش این پایگاه معنوی در ارتقاء معنوی جامعه و لزوم تقویت مساجد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و عزت و جایگاهی که ما اکنون در دنیا داریم از برکات مساجد است چرا که تقویت باورهای دینی و ایمان مردم در مساجد شکل گرفت و در پرتو عقیده و ایمان مذهبی بود که توانستیم رژیم طاغوت را سرنگون کنیم و نظام دینی تاسیس نماییم.

وی افزود: کارکردهای مسجد هیچ گاه کهنه نخواهد شد و هیچ زمان بی نیاز از مسجد نیز نخواهیم شد و تازه اول کار است و همانطور که از مسجد شروع کردیم باید باقوت و قدرت بیشتر ادامه دهیم و از ظرفیت و قابلیت این اماکن مذهبی به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: در این زمان که دشمن با همه قوا و امکانات و در قالب جنگ نرم به جنگ با فرهنگ دینی آمده ما هم باید مقابله نماییم که تقویت و احیاء مساجد و ترغیب مردم نسبت به مشارکت در امور مذهبی بهترین راه مقابله با این ترفند دشمن است و انشااالله با همکاری و مشارکت دستگاه های فرهنگی تحول لازم را در حوزه مسجدبوجود آوریم.

در ادامه سرهنگ زارع معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فتح استان ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات این معاونت در حوزه فرهنگی مساجد و تاکید بر همکاری و مشارکت دستگاه ها و استفاده از همه
امکانات در جهت احیاء کارکردهای مختلف و متنوع مساجد اظهار داشت: خدمت در راستای تقویت باورهای دینی و فرهنگ اسلامی بهترین سرمایه گزاری و صدقه جاریه است و مساجد بعنوان نمادهای دین و فرهنگ می توانندضامن موفقیت ما در حوزه فرهنگ باشند.

دلدادگان و عاشقان امام خمینی(ره) در سالگرد رحلت معمار کبیر پیمانی دوباره بستند
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi