چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

دیدار هیئت پارلمانی ایران با نماینده مجلس روسیه/تاکید بر بهبود روابط بیش از پیش ایران و روسیه

در حاشیه مجمع بین المجالس آسیایی صورت گرفت: دیدار هیئت پارلمانی ایران با نماینده مجلس روسیه/تاکید بر بهبود روابط بیش از پیش ایران و روسیه سرویس بین الملل هیئت پارلمانی اعزامی ایران به بوتان با نماینده مجلس روسیه دیدار کرده و بر گسترش روابط بین دو کشور تاکید کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36267
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

کرونا :

دیدار هیئت پارلمانی ایران با نماینده مجلس روسیه/تاکید بر بهبود روابط بیش از پیش ایران و روسیه
در حاشیه مجمع بین المجالس آسیایی صورت گرفت:

دیدار هیئت پارلمانی ایران با نماینده مجلس روسیه/تاکید بر بهبود روابط بیش از پیش ایران و روسیه

سرویس بین الملل
هیئت پارلمانی اعزامی ایران به بوتان با نماینده مجلس روسیه دیدار کرده و بر گسترش روابط بین دو کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر و هاجر چنارانی که برای حضور در مجمع مجالس آسیایی به کشور بوتان سفر کرده اند،  امروز( جمعه ١٠شهریور ماه) با نماینده مجلس روسیه، دیدار و گفت و کردند.

ذوالقدر:روابط خوب سیاسی و اقتصادی ایران و روسیه

 ذوالقدر رئیس مجمع بین المجالس آسیایی، در این دیدار گفت: خرسندم  که در حاشیه این اجلاس فرصتی پیش آمد تا با نماینده کشور دوست، بزرگ و قدرتمند روسیه ملاقات کنم.

رئیس مجمع بین المجالس آسیایی، با اشاره به اینکه پارلمان ها نقش زیادی در صلح و ایجاد روابط دوستانه داشته و سبب انتقال پیام ها می‌شوند، افزود: ایران همواره با روسیه روابط خوب سیاسی و اقتصادی داشته،  اما به دلیل تحریم‌ها ارتباط بین سیستم مالی و بانکی دچار مشکل است.

وی با بیان اینکه در این اجلاس کشور ایران و روسیه نظرات موافق یکدیگر داشتند، ادامه داد: در منطقه حوادث تروریستی مختلفی همانند حضور داعش در عراق و سوریه رخ داده است که  برای حل این موضوع و بحرانی که در منطقه وجود دارد، دو کشور ایران و روسیه همکاری خوبی با یکدیگر داشتند.

چنارانی: لزوم افزایش همکاری‌های پارلمانی بین دو کشور ایران و روسیه

هاجر چنارانی ضمن ابراز خرسندی از حضور روسیه در این اجلاس، یادآور شد:این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد که مناطق آسیایی برای دستیابی به افقی که در نظر دارند از یکدیگر حمایت کنند.

انتقال مشکلات انزلی‌نشینان به میز هیات دولت ثمره سفر معاون رییس جمهور
دنبال کنید

عضو هیئت پارلماتی اعزامی ایران به بوتان، خواستار افزایش همکاری‌های پارلمانی بین دو کشور ایران و روسیه شد.

نماینده مجلس روسیه: سرمایه گذاری بین دو کشور در زمینه انرژی 

  نماینده مجلس روسیه در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، گفت: برای مدت  ۸ سال عضو گروه دوستی ایران بودم، البته آخرین هیئت بزرگی که از روسیه به ایران آمده مربوط به سال ۲۰۱۴ بوده است و پس از هیئت های  تک نفره به ایران سفر کرده اند.

وی با اشاره  به نشست تیرماه سال جاری با هیئت ایرانی، تصریح کرد: در این نشست دو طرف به این نتیجه رسیدند که در زمینه ی انرژی سرمایه‌گذاری‌های داشته باشند که این سرمایه گذاری ها به نفع مسکو و تهران است.

نماینده مجلس روسیه، در پایان گفت:روابط خوبی بین ایران و روسیه وجود دارد که امیدوارم بهتر شود./

پایان پیام

 

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

پرچم ایران و روسیه

دیدار هیئت پارلمانی ایران با نماینده مجلس روسیه/تاکید بر بهبود روابط بیش از پیش ایران و روسیه هیئت پارلمانی اعزامی ایران به بوتان با نماینده مجلس روسیه دیدار کرده و بر گسترش روابط بین دو کشور تاکید کردند. http://media.icana.ir//Image/2013/08/45402_Thum.jpg£پرچم ایران و روسیه£پرچم ایران و روسیه دیدار,هیئت,پارلمانی,ایران,با,نماینده,مجلس,روسیه/تاکید,بر,بهبود,روابط,بیش,از,پیش,ایران,و,روسیه Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi