جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شهید محسن حججی حجت را بر همه عالم تمام کرد/حقانیت و مظلومیت مکتب تشیع به جهان ثابت شد

امام جمعه موقت باشت گفت: حقانیت و مظلومیت مکتب تشیع را به رخ عالم امروز کشاند و اما پیغام دوم اینکه مسئولین ما قدر جوانان و هم سن و سالهای شهید حججی را بیشتر بدانند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز، حجت‌الاسلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت در خطبه‌های عید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36211
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

کرونا :

شهید محسن حججی حجت را بر همه عالم تمام کرد/حقانیت و مظلومیت مکتب تشیع به جهان ثابت شد
شهید محسن حججی حجت را بر همه عالم تمام کرد/حقانیت و مظلومیت مکتب تشیع به جهان ثابت شد 3
امام جمعه موقت باشت گفت: حقانیت و مظلومیت مکتب تشیع را به رخ عالم امروز کشاند و اما پیغام دوم اینکه مسئولین ما قدر جوانان و هم سن و سالهای شهید حججی را بیشتر بدانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز، حجت‌الاسلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت در خطبه‌های عید قریان ضمن عرض تبریک و تهنیت عید سعید قربان به همه نمازگزاران اظهار کرد: در سوره مبارکه صافات آیه ۱۰۲ ابراهیم خلیل به پسرش اسماعیل فرمودند پسرم من در خواب چنین می‌بینم که باید تو را ذبح کنم و نظر تو چیست که اسماعیل (ع) عرضه داشت پدر انجام بده آنچه که به آن امر شدی.

 

 

امام جمعه موقت باشت از اعمال عید قربان با پرتاب ۷ سنگ ریزه به نماد ابلیس یاد کرد و گفت: وقتی حکمت این عمل را از امام موسی بن الجعفر (ع) خواستند چون ابلیس بر حضرت ابراهیم خلیل در محل جمرات ظاهر گشت حضرت آن پلید را سنگسار کرد یعنی با ۷ سنگ آن را از خودش دور کرد.

 

 

بلادی افزود: لذا این سند شد و باقی ماند و شیطان را از خودش دور کرد و وارد صفوف مسلمین شد.

 

امام جمعه موقت باشت خاطرنشان کرد: همه باید همین طور باشیم شیطان و شیطان صفت‌ها را از خودمان دور کنیم وآن وحدت قلبی و عملی را در صفوف مسلمین ایجاد کنیم.

 

وی گفت: سالروز عروج ملکوتی حجاج در صحرای منا را گرامی می‌داریم و درود به ارواح آن شهیدان عزیز و والامقام می‌فرستیم.

پیگیری مشکلات و کمبودهای دانشکده بهداشت دامغان
دنبال کنید

 

وی همچنین به جنوب لبنان که از وجود کثیف‌ترین و پلیدترین موجودات یعنی تکفیری‌های داعش پاکسازی شد اشاره کرد و گفت: این عمل بزرگ را  به فال نیک می‌گیریم  و این نعمت و توانی که خدای متعال به حزب‌الله قهرمان و پیروان واقعی امیر مومنان عطاء کرده سپاس‌گذاری می‌کنیم و سجده شکر بجا می‌آوریم

 

 

بلادی گفت: شهید محسن حججی حجت را بر همه عالم و آدم تمام کرد و حرکتش دو پیام به عالم داد یکی دشمنان بدانند که مکتب امیرالمومنین بی‌پیرو نیست و هستند هنوز کسانی که در رکاب پیغمبر و مثل وهب در رکاب سید الشهدا جان فشانی می‌کنند و تبلیغاتی که سر مقدس شهید حججی برای مکتب تشیع داشت شاید خیلی از کتب و خیلی از منبرها نتوانست آن تبلیغات را داشته باشد.

 

 

وی افزود: حقانیت و مظلومیت مکتب تشیع را به رخ عالم امروز کشاند و اما پیغام دوم اینکه مسئولین ما قدر جوانان و هم سن و سالهای شهید حججی را بیشتر بدانند.

 

انتهای پیام/ س

فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi