جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳

تعامل کشورهای استقلال طلب عامل مهم خنثی سازی زیاده خواهی‌هاست

رنجبرزاده در دیدار با نائب رییس مجلس ساحل عاج مطرح کرد؛ تعامل کشورهای استقلال طلب عامل مهم خنثی سازی زیاده خواهی‌هاست سرویس بین الملل نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران-ساحل عاج با اشاره به اینکه مداخله در امور داخلی کشورهای استقلال طلب حرکتی ضد بشری است، گفت: تعاملات بیشتر این کشورها عامل مهمی در راستای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36040
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

کرونا :

تعامل کشورهای استقلال طلب عامل مهم خنثی سازی زیاده خواهی‌هاست
رنجبرزاده در دیدار با نائب رییس مجلس ساحل عاج مطرح کرد؛

تعامل کشورهای استقلال طلب عامل مهم خنثی سازی زیاده خواهی‌هاست

سرویس بین الملل
نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران-ساحل عاج با اشاره به اینکه مداخله در امور داخلی کشورهای استقلال طلب حرکتی ضد بشری است، گفت: تعاملات بیشتر این کشورها عامل مهمی در راستای خنثی سازی این زیاده خواهی هاست.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ ژولاد افرم پریوات اولا نایب رییس مجلس ساحل عاج که جهت شرکت در مراسم تحلیف به تهران سفر کرده است، امروز یکشنبه (۱۵/۰۵/۹۶) با اکبر رنجبرزاده نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران-ساحل عاج دیدار و گفت و گو کرد.

اکبر رنجبرزاده در ابتدای این دیدار با اشاره به سابقه طولانی همکاری های جمهوری اسلامی ایران و ساحل عاج در عرصه های گوناگون گفت: «پیشینه طولانی مناسبات دوستانه دو کشور بستر مناسبی برای توسعه و گسترش همکاری های فیمابین می باشد».

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت همکاریهای پارلمانی تصریح کرد: «مجلس شورای اسلامی از توسعه و گسترش روابط فیمابین در عرصه های مختلف حمایت می کنند.»

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران-ساحل عاج در ادامه با اشاره به عرصه های گوناگون برای ارتقای سطح مناسبات ایران و ساحل عاج، افزود:«دو کشور  از قابلیت‌های بالایی برای توسعه و گسترش همکاری های فی‌مابین برخوردار هستند که باید از آن بهره برد».

وی افزود:« افزایش همکاری در بخش کشاورزی ، توریسم ، خدمات فنی-مهندسی از عرصه های مهم همکاری دو کشور می باشد که بهره گیری از آن می تواند فضای جدیدی در مناسبات دو کشور ایفاء نماید».

آمریکا در تلاش برای دستیابی به اموال بانک مرکزی ایران در بورس آلمان
دنبال کنید

رنجبرزاده در ادامه یادآور شد:«مداخله در امور داخلی کشورهای استقلال طلب حرکتی ضد بشری است که تعاملات بیشتر این کشورها عامل مهمی در راستای خنثی سازی این زیاده خواهی هاست».

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان جهان اسلام افزود:«کشورهای اسلامی با افزایش همکاری های خود در عرصه بین الملل نقش بسزایی در تقویت جایگاه اسلام در جهان دارند».

لزوم همکاری بین ایران و ساحل عاج در حوزه امنیتی، دفاعی و محیط‌زیست

ژولاد افرم پریوات اولا نایب رییس مجلس ساحل عاج نیز در  این دیدار خواستار گسترش ارتباطات فی مابین به  ویژه همکاری های میان گروههای دوستی پارلمانی دو کشور شد.

وی در ادامه گفت: «همکاری در بخش های امنیتی ، دفاعی و به ویژه در حوزه کشاورزی و محیط زیست از جمله زمینه های مورد علاقه همکاری های فی‌مابین می باشد.»

ژولاد افرم پریوات اولا نایب رییس مجلس ساحل عاج در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران جهت شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری کشورمان ، بر اهمیت رفت و آمدهای پارلمانی برای ارتقای همکاری های دو جانبه تاکید کرد./

پایان پیام

یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹

دیدار علی اکبر رنجبرزاده با نایب رئیس مجلس ساحل عاج

تعامل کشورهای استقلال طلب عامل مهم خنثی سازی زیاده خواهی‌هاست نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران-ساحل عاج با اشاره به اینکه مداخله در امور داخلی کشورهای استقلال طلب حرکتی ضد بشری است، گفت: تعاملات بیشتر این کشورها عامل مهمی در راستای خنثی سازی این زیاده خواهی هاست. http://media.icana.ir//Image/2017/08/201708106416276039_Thum.jpg£دیدار علی اکبر رنجبرزاده با نایب رئیس مجلس ساحل عاج£ تعامل,کشورهای,استقلال,طلب,عامل,مهم,خنثی,سازی,زیاده,خواهی‌هاست Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi