جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر ارتقاء سطح همکاری های بین ایران و شیلی/ لزوم بهره گیری از فرصت های موجود

میرزاده در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی شیلی و ایران مطرح کرد: تاکید بر ارتقاء سطح همکاری های بین ایران و شیلی/ لزوم بهره گیری از فرصت های موجود سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – شیلی اظهار داشت: دو کشور ایران و شیلی در راستای ارتقاء سطح همکاری ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36014
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۴

کرونا :

تاکید بر ارتقاء سطح همکاری های بین ایران و شیلی/ لزوم بهره گیری از فرصت های موجود
میرزاده در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی شیلی و ایران مطرح کرد:

تاکید بر ارتقاء سطح همکاری های بین ایران و شیلی/ لزوم بهره گیری از فرصت های موجود

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – شیلی اظهار داشت: دو کشور ایران و شیلی در راستای ارتقاء سطح همکاری ها و منافع دو ملت می توانند از فرصت های موجود بهره ببرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ ایوان فلورس رئیس گروه دوستی پارلمانی شیلی و ایران عصر روز یکشنبه (۱۵/۰۵/۹۶) با حمایت میرزاده، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – شیلی دیدار و گفت وگو کرد.

میرزاده در ابتدای این دیدار روند رو به رشد تعاملات اقتصادی و فرهنگی بین ایران و شیلی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعاملات اقتصادی و فرهنگی خیلی خوبی بین دو کشور برقرار است و بسترهای مناسبی برای توسعه روابط در بخش های مختلف اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان دو کشور وجود دارد.

نماینده مردم گرمی در مجلس همچنین اظهار داشت: دو کشور ایران و شیلی در راستای ارتقاء سطح همکاری ها و منافع دو ملت می توانند از فرصت های موجود بهره ببرد.

وی در ادامه بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و فرهنگی به ویژه ارتباطات پارلمانی فی مابین تاکید کرد.

رئیس گروه دوستی ایران و شیلی در ادامه با اشاره به تعاملات دیرینه دو ملت گفت: پیشینه مراودات میان ایران و شیلی بستر مناسبی جهت گسترش همکاری ها در سایر عرصه ها را فراهم نموده است.

ایوان فلورس؛ رئیس گروه دوستی پارلمانی شیلی و ایران نیز در این دیدار اظهار داشت: امیدواریم با توسعه روابط گروه های دوستی دو کشور بتوانیم به تعمیق روابط پارلمانی تعامل بیشتری بوجود آید.

نامه سرگشاده به نماینده و مسئولین شهری گچساران در خصوص جوانان
دنبال کنید

ایوان فلورس با ابراز خرسندی از گسترش مراودات فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور و ابراز خرسندی از حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان بیان داشت: رابطه ایران و شیلی همواره برقرار بوده است و منازعات جهانی کمتر توانسته است خللی در تعاملات دو کشور وارد کند.

ایوان فلورس، در ادامه گفت: شیلی مصمم به توسعه روابط با ایران دارد و در همین راستا، تعاملات گروه های دوستی دو کشور می تواند فتح باب این توسعه فی مابین باشد./

پایان پیام

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴

دیدار سید حمایت میرزاده با ایوان فلورس رئیس گروه دوستی پارلمانی شیلی و ایران

تاکید بر ارتقاء سطح همکاری های بین ایران و شیلی/ لزوم بهره گیری از فرصت های موجود رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – شیلی اظهار داشت: دو کشور ایران و شیلی در راستای ارتقاء سطح همکاری ها و منافع دو ملت می توانند از فرصت های موجود بهره ببرد. http://media.icana.ir//Image/2017/08/201708109902197154_Thum.jpg£دیدار سید حمایت میرزاده با ایوان فلورس رئیس گروه دوستی پارلمانی شیلی و ایران£ تاکید,بر,ارتقاء,سطح,همکاری,های,بین,ایران,و,شیلی/,لزوم,بهره,گیری,از,فرصت,های,موجود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi