جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایستادگی ملت‌ها مقابل سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ‌سفید باعث شکست آمریکا شده است

پزشکیان در دیدار با نایب رئیس مجلس سنای شیلی: ایستادگی ملت‌ها مقابل سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ‌سفید باعث شکست آمریکا شده است سرویس بین الملل نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: همواره به دنبال صلح و امنیت جهانی بوده و بر استفاده صحیح از علوم و تکنولوژی‌های نو در راستای خدمت به بشریت حمایت کرده‌ایم. به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35837
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

کرونا :

ایستادگی ملت‌ها مقابل سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ‌سفید باعث شکست آمریکا شده است
پزشکیان در دیدار با نایب رئیس مجلس سنای شیلی:

ایستادگی ملت‌ها مقابل سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ‌سفید باعث شکست آمریکا شده است

سرویس بین الملل
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: همواره به دنبال صلح و امنیت جهانی بوده و بر استفاده صحیح از علوم و تکنولوژی‌های نو در راستای خدمت به بشریت حمایت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس صبح امروز (دوشنبه، ۶ شهریورماه) با سناتور گیدو جیراردی نایب رییس مجلس سنای شیلی دیدار و گفت و گو کرد.

پزشکیان در ابتدای این دیدار با اشاره به روند رو به رشد مراودات میان مجالس دو کشور گفت: رایزنی و گفتگوهای مستمر میان مجالس دو کشور تأثیر بسزایی در تحکیم و تقویت همکاری های دوستانه میان جمهوری اسلامی ایران و شیلی خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی در راستای توسعه و گسترش ارتباطات در زمینه­های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و به ویژه ارتباطات علمی و دانشگاهی با کشور شیلی حمایت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود جهت گسترش همکاری های فیمابین خاطرنشان کرد: انتقال تجربیات، ایجاد روابط فرهنگی مناسب، شکل گیری ارتباطات و همکاری میان کمیسیون های تخصصی در مجالس دو کشور تاثیر بسزایی در توسعه و تعمیق روابط دو کشور خواهد داشت.

پزشکیان همچنین با اشاره به سیاست های مداخله گرایانه آمریکا در منطقه افزود: ایستادگی ملت ها در مقابل سیاست های ظالمانه کاخ سفید موجب شکست آمریکا شده است.

تشریح دستاوردهای سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر
دنبال کنید

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال سلاح اتمی نبوده است گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و امنیت جهانی بوده و بر استفاده صحیح از علوم و تکنولوژی های نو در راستای خدمت به بشریت حمایت کرده است.

نایب رئیس مجلس سنای شیلی: بر گسترش روابط با جمهوری اسلامی به‌عنوان کشوری باثبات در منطقه علاقمندیم

سناتور گیدو جیراردی نایب رییس مجلس سنای شیلی نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: شیلی خواستار تعمیق همکاری­های دوجانبه در حوزه­های مسائل زیست محیطی، بهداشتی و سلامت، مبارزه با آلودگی و به ویژه همکاری های علمی و فنی، فرهنگی و دانشگاهی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه بر نقش و جایگاه با اهمیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: شیلی علاقه مند به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با ثبات در منطقه است.

نایب رییس مجلس سنای شیلی در پایان ضمن ارزیابی مثبت از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به شیلی خواستار گسترش رفت و آمدهای پارلمانی میان مجالس دو کشور شد./

پایان پیام

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

دیدار پزشکیان با نایب رئیس مجلس شیلی

ایستادگی ملت‌ها مقابل سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ‌سفید باعث شکست آمریکا شده است نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: همواره به دنبال صلح و امنیت جهانی بوده و بر استفاده صحیح از علوم و تکنولوژی‌های نو در راستای خدمت به بشریت حمایت کرده‌ایم. http://media.icana.ir//Image/2017/08/201708105310508087_Thum.jpg£دیدار پزشکیان با نایب رئیس مجلس شیلی£ ایستادگی,ملت‌ها,مقابل,سیاست‌های,مداخله‌جویانه,کاخ‌سفید,باعث,شکست,آمریکا,شده,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi