پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وظیفه اصلی دولتمردان گشایش اقتصادی در کشور است/باید مدیران جهادی و انقلابی به کار گرفته شود

امام جمعه باشت گفت: وظیفه اصلی دولتمردان گشایش اقتصادی است.اولیت مهم امروزه جامعه ما این موضوع است.رکود،اشتغال،بیکاری را در جامعه باید ریشه کن کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلیباشت نیوز ، حجت السلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت ضمن اشاره به بحث محدویت گفت: حدود ۲ هزار روایت در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35668
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

کرونا :

وظیفه اصلی دولتمردان گشایش اقتصادی در کشور است/باید مدیران جهادی و انقلابی به کار گرفته شود
وظیفه اصلی دولتمردان گشایش اقتصادی در کشور است/باید مدیران جهادی و انقلابی به کار گرفته شود 3
امام جمعه باشت گفت: وظیفه اصلی دولتمردان گشایش اقتصادی است.اولیت مهم امروزه جامعه ما این موضوع است.رکود،اشتغال،بیکاری را در جامعه باید ریشه کن کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیباشت نیوز ، حجت السلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت ضمن اشاره به بحث محدویت گفت: حدود ۲ هزار روایت در بحث امامت و ولایت نقل شده است.

وی افزود: همه ائمه ظهور صاحب الزمان را بشارت داده اند.روایات محدویت قبل از تولد امام زمان بیان شده است.

عبودی تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب در جمع مردم همدان و یزد چند موضوع را متذکر شدند .امروزه مهمترین وظیفه ما تقویت روحیه دینی و انقلابی در جوانان است ما باید بر اساس آموزه های دینی جوانانمان را تربیت کنیم برای آنها روشنگری کنیم و بدانیم که این آموزه ها بسیار مهم است .

 

امام جمعه باشد عنوان کرد :از پایگاه های انقلاب استفاده کنیم که امسال از پایگاه های ویژه ای از انقلاب دارند که باعث از این ظرفیت استفاده کنیم .

 

وی گفت: در امر تربیت جوانان تنها مسئولین وظیفه ندارند بلکه این صحبت فراگیر و باید همه ما دست به دست یکدیگر دهیم و جوانانمان راه انقلابی و اسلامی تربیت کنیم .

 

عبودی اضهار کرد: جوانان ما در خطر و فشارهای از سوی دشمنان و هجمه های بیگانگان هستند که باید توجه بیشتری به آنها داشته باشیم .

 

وی افزود: مسئولین به گونه ای رفتار نکنند که جریان انقلابی تضعیف و جریان مقابل آن در فضای فرهنگی و جلمعه تقویت شود.

 

امام جمعه باشت افزود: جوری رفتار نکنیم که جوانان مذهبی ما تضعیف شود و درمقابل آن جوانی که میانه ای با مسائل دینی ندارد تقویت شود.

از حوزه انتخابیه "کرمان و راور" در انتخابات مجلس شرکت می‌کنم
دنبال کنید

 

عبودی گفت: یکی از نگرانی هایی که مردم انقلابی ما داریم همین موضوع است.جوان ها همیشه میگویند کسی که متدین و مذهبی باشد کمتر مورد توجه قرار نی گیرد.

 

امام جمعه باشت عنوان کرد: گاهی جوانان ما دل سرد و اعتماد آنها کم می شود که در بحث جذب نیرو و باید این مسائل را رعایت کرد.در گزینش ها باید دقت بیشتری شود و گاها افرادی را پیشنهاد میدهند که حتی نماز هم نمیخوانند.

 

وی افزود: انقلاب بر مبنای اسلام است این شغل ها حق جوان های متدین می باشد کسانی که جذب می شوند باید انقلابی باشند.

امام جمعه باشت در ادامه ضمن اشاره به هفته دولت و تبریک این هفته به همه دولتمردان در کشور و شهرستان گفت: هفته دولت به شهادت دو عزیز و بزرگ مرد رجایی و باهنر نام گرفته است.از همه دولتمردان بخاطر خدمات و زحمات آنها تشکر می کنیم.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که وظیفه اصلی دولتمردان گشایش اقتصادی است.اولیت مهم امروزه جامعه ما این موضوع است.رکود،اشتغال،بیکاری را در جامعه باید ریشه کن کرد.

 

عبودی تصریح کرد: اگر مدیران جهادی و انقلابی به کار گرفته شود بیشتر مشکلات حل خواهد شد.ولی اگر مدیری که فقط به فکر جیب خود است جذب شود این فرد دیگر به فکر مردم نخواهد بود.

 

عبودی اظهار کرد: توصیه دیگر مقام معظم رهبری به دولتمران ارتقاء فرهنگ دینی  مردم می باشد.باید به فکر مسائل دینی مردم هم باشیم و همه مسائل را با دیدیگر جلو ببریم.

 

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi