شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان باشت

فرماندار باشت گفت:شهرستان باشت هم مانند سایر شهرهای کشور هفته دولت را گرامی داشته و ۱۹ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۷۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال را در این هفته کلنگ زنی و افتتاح خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز، هفته دولت از ۲ شهریور آغاز می شود. انفجار دفتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35639
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

کرونا :

افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان باشت
افتتاح و کلنگ زنی 19 طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان باشت 3
فرماندار باشت گفت:شهرستان باشت هم مانند سایر شهرهای کشور هفته دولت را گرامی داشته و ۱۹ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۷۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال را در این هفته کلنگ زنی و افتتاح خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز، هفته دولت از ۲ شهریور آغاز می شود. انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

 

سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت در مصاحبه با این پایگاه خبری عنوان کرد : شهرستان باشت هم مانند سایر شهرهای کشور هفته دولت را گرامی داشته و ۱۹ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۷۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال را در این هفته کلنگ زنی و افتتاح خواهد کرد.

 

حسینی بیان کرد:عملیات اجرایی هشت پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۶۷ میلیارد و ۵۳۵ ریال در هفته دولت آغاز خواهد شد .

 

وی افزود: همچنین۱۱ طرح با اعتباری بیش از ۱۰۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال تکمیل شده و آماده بهره برداری در این هفته است.

 

فرماندار باشت ضمن اشاره به طرح ابرسانی به ۳۵۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان باشت گفت: برای ۸۰ نفر اشتغال  در شهرستان ایجاد شده است.

آتش‌سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بیش از 800 میلیارد تومان خسارت مالی به همراه داشته است/ضرورت ارائه گزارش توسط استاندار برای شفاف‌سازی پیرامون دلایل وقوع این حادثه
دنبال کنید

 

حسینی تصریح کرد:  اجرای باند ۲ پل شهید کلانتری، ضعف ولتاژ روستاهای سلطان‌آباد، حاج قلندر، نقاط مختلف شهر باشت و مسکن مددجو از مهمترین طرح‌های  بزرگی است که در هفنه دولت کنگ زنی خواهند شد.

 

وی افزود: همچنین خانه بهداشت سعادت آباد، آبرسانی به روستاها، طرح تأمین آب ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی، آسفالت راه روستاهای پشت کوه، مله برفی، امام ضامن، توسعه برق بوستان و ساختمان دهیاری سراب بیز از مهمترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان باشت هستند.

 

فرماندار شهرستان باشت ضمن اشاره به ۶ طرح بزرگ از جمله: افتتاح گلزار شهدای امامزاده محمود،افتتاح چاه اب شماره ۴ گروس و اجرای خط انتقال ،کلنگ زنی اجرای باند دوم پل شهید کلانتری، افتتاح طرح تامین اب ۳۵۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان باشت، افتتاح آبرسانی به برمامیون، افتتاح آسفالت راه روستایی حوزه پشت کوه باشت به نمایندگی از ۱۹ طرح عمرانی در شهرستان باشت روز شنبه ۴ شهریورماه ساعت ۸ صبح  از پل شهید کلانتری ، با حضور نماینده محترم شهرستان های باشت و گچساران،معاون استاندار و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi