پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خسارت 40 میلیارد ریالی باران و تند باد به اراضی کشاورزی باشت

سرپرست جهادکشاورزی باشت: سرپرست جهاد کشاورزی باشت گفت: تند باد و باران چند روزگذشته بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اراضی کشاورزی و باغات شهرستان باشت خسارت وارد کرده است. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ، سرپرست  جهاد کشاورزی باشت در گفتگو با این پایگاه خبری عنوان کرد: تند باد و باران چند روزگذشته بالغ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35562
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۵

کرونا :

خسارت 40 میلیارد ریالی باران و تند باد به اراضی کشاورزی باشت
خسارت 40 میلیارد ریالی باران و تند باد به اراضی کشاورزی باشت 3
سرپرست جهادکشاورزی باشت:
سرپرست جهاد کشاورزی باشت گفت: تند باد و باران چند روزگذشته بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اراضی کشاورزی و باغات شهرستان باشت خسارت وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ، سرپرست  جهاد کشاورزی باشت در گفتگو با این پایگاه خبری عنوان کرد: تند باد و باران چند روزگذشته بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اراضی کشاورزی و باغات شهرستان باشت خسارت وارد کرده است.

 

وی افزود: بالغ بر ۳۰ درصد از باغات این شهرستان دچار خسارت شدند که بیشترین این خسارتها متعلق به باغات لیمو ترش بوده است. ذرت، ماش، برنج و کنجد از دیگر محصولات زراعی بودند که به  آنها خسارت وارد شده است.

 

سرپرست جهاد کشاورزی باشت اظهار کرد: از دیگر بخش های آسیب  دیده در این بارندگی ها می توان به خسارت در بخش ابنیه و تأسیسات، سر آب بندی ها و سیستمهای تحت فشاراین شهرستان اشاره کرد.

 

شمشیری گقت: افرادی که اراضی کشاورزی و باغات خود را بیمه کرده بودند می توانند به صندوق بیمه محصولات کشاورزی مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: در شهرستان باشت بالغ بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی زراعی وقریب به ۴ هزار هکتار باغات مرکبات دیم و آبی وجود دارد.

 

گفتنی است  در هفته گذشته باران و تند باد شدید در شهرستان باشت خساراتی را به اراضی کشاورزی و باغات این شهرستان وارد کرده است.

 

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi