یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نبود اعتبار پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش چرام و همتی که خیرین شتافتند+عکس

برسد به گوش مسئولان استانی! چرام و روستاهای اطراف چندین مدرسه نیمه تمام وجود دارد که سال ها از احداث آنها می گذرد و هم اکنون علیرغم نیاز شدید آموزش و پرورش چرام به این فضاها، به علت همان معضل همیشگی یعنی کمبود اعتبار این پروژه ها نیمه تمام رها شده است. به گزارش پایگاه خبری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35436
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

کرونا :

نبود اعتبار پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش چرام و همتی که خیرین شتافتند+عکس
برسد به گوش مسئولان استانی!
چرام و روستاهای اطراف چندین مدرسه نیمه تمام وجود دارد که سال ها از احداث آنها می گذرد و هم اکنون علیرغم نیاز شدید آموزش و پرورش چرام به این فضاها، به علت همان معضل همیشگی یعنی کمبود اعتبار این پروژه ها نیمه تمام رها شده است.
نبود اعتبار پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش چرام و همتی که خیرین شتافتند+عکس 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ،در شهر چرام و روستاهای اطراف چندین مدرسه نیمه تمام وجود دارد که سال ها از احداث آنها می گذرد و هم اکنون علیرغم نیاز شدید آموزش و پرورش چرام به این فضاها، به علت همان معضل همیشگی یعنی کمبود اعتبار این پروژه ها نیمه تمام رها شده است.

 

در حالی که در بسیاری از روستاهای دور افتاده و حتی خالی از سکنه یا با دانش آموزهای انگشت شمار مدارسی نوساز وجود دارد اما در شهر چرام به دلیل مهاجرت بی رویه و انفجار جمعیت مدارسی نیمه تمام وجود دارد که به دلیل نبود اعتبار به حال خود رها شده اند.

 

 

 

احداث هنرستان شهید اکابری چرام در برزخ اعتبارات

اولین پروژه ،احداث هنرستان شهید اکابری چرام است که در سال ۱۳۸۷و از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور سابق به چرام می باشد که سالهاست به علت کمبود اعتبار رها شده است.

 

http://choram.ir

پروژه و مدرسه نیمه تمام دیگر در شهر چرام،ساختمان دبستان دخترانه کوثر می باشد که با توجه به وضعیت نامناسب مدرسه فعلی نیاز است که این پروژه سریعتر به اتمام برسد .

 

اتمام ساخت وساز مدرسه دخترانه دهنو سرفاریاب و سادات چرام تا اول مهرماه توسط خیرین

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان:پوشش زنده 15 ساعت زائران حسینی در مرز شلمچه/همه ی جناح ها در محور شلمچه فراموش میشود
دنبال کنید

انصار علیبازی معاون مالی و پشتیبانی آموزش وپرورش چرام  در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: مدرسه دخترانه دهنو سرفاریاب و سادات چرام درحال دیوراچینی است که تا اول مهرماه به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: این مدارس و مدرسه شهید علیزاده دمدره چرام از سال گذشته پیگیری شده که به همت خیرین افتتاح می شوند.

 

اما مدرسه کوثر شهر چرام پیمانکار آن مشخص شده و زیر نظر بنیان برکت و نوسازی مدارس کشور است که به علت نبود اعتبار راکد مانده است.

 

در گوشه ای دیگر از شهر چرام هنرستان کاردانش است که در سال۸۵ کلنگزنی شد که تا کنون این هنرستان باز هم به علت همیشگی یعنی نبود اعتبار راکد است.

 

ماجرا به اینجا ختم نمی شود در روستاهای اطراف چرام نیز مدارسی مشاهده می شود که نیازمند بهسازی و ترمیم ساختمان آنها است.

http://choram.ir

فضای مثبت محیط آموزشی بر میزان کارآیی آموزگاران، میزان درگیرشدن والدین در امور مدرسه و نیز پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان موثر است.  مناسب بودن فضای مدرسه به پیشرفت در یادگیری و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان کمک می‌کند. اگر مدرسه خانۀ دوم بچه‌ها محسوب شود، بنابراین، به اندازۀ خانۀ اول باید صمیمی، آزاد و امن باشد.

 

اما با توجه به اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد علی الخصوص چرام در شاخص‌های توسعه در رده‌های پایین کشوری است، می‌طلبد که دولت و مسئولان بیش‌ از این برای توسعه و آبادانی این استان همت بگمارند و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای را که در این استان وجود دارد به بالفعل تبدیل کنند.

 

دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش
دنبال کنید

انتهای پیام/گ

چرام نیوز
مدارس چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi