شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

امنیت موجود در کشور ثمره از خودگذشتگی ملت

خطیب جمعه موقت شهر چرام: خطیب جمعه موقت شهر چرام گفت:آرامش و امنیت موجود در کشور مرهوت رشادتها، مقاومت ها و از خودگذشتی مردم ایران به ویژه شهدا، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ، حجت الاسلام فرهمند  امام جمعه موقت شهر چرام گفت: خداوند بندگان خویش را به هنگامی که اعمال بد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35428
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

کرونا :

امنیت موجود در کشور ثمره از خودگذشتگی ملت
خطیب جمعه موقت شهر چرام:
خطیب جمعه موقت شهر چرام گفت:آرامش و امنیت موجود در کشور مرهوت رشادتها، مقاومت ها و از خودگذشتی مردم ایران به ویژه شهدا، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان است.
امنیت موجود در کشور ثمره از خودگذشتگی ملت 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ، حجت الاسلام فرهمند  امام جمعه موقت شهر چرام گفت: خداوند بندگان خویش را به هنگامی که اعمال بد انجام میدهند به کمبود نعمت ها و جلوگیری از نزول برکات آسمان و بستن درهای گنج خیرات مبتلا می سازد تا توبه کاران توبه کنند،گنهکاران دست از گناه بکشند، پند پذیران پند گیرند و عاصیان از گناه بایستند.

 

حجت الاسلام مجتبی فرهمند با بیان اینکه یکی از علل آفات و حوادث سخت زندگی، آلودگی به گناهان است افزود:  این دو رابطه مستقیمی با هم دارند، تا جایی که در برخی از روایات آمده که کدام گناه با کدام نوع بلا ارتباط دارد، دلیل عقل هم این مدعان را ثابت می کند.

وی به سالروز جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: روزی که جوانان غیور حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه بر ارتش پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی غلبه کردند و به دنیا ثابت شد که چگونه ارتش به قول خودشان (ارتش چهارم دنیا )که تا بن دندان مسلح است در مقابل جوانان مسلمان و شیعه در جنگ های مختلف و در نواحی مختلف فلسطین اشغالی و جنوب لبنان تن به ذلت و شکست داد.
 

 

امام جمعه موقت چرام افزود: اسرائیل و نظام سلطه بداند که طبق آیات قرآن در سوره عنکبوت که می فرماید سست ترین بناها همین بنای ظلمی است که روا داشتید و إن شاءالله طبق وعده و ثمره الهی به زودی دنیا شاهد نابودی و ذلت شما خواهد بود.
 

کهگیلویه در تب محرومیت می سوزد
دنبال کنید

 

وی به سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ اشاره کرد و گفت: امروز آرامش و امنیتی که در کشور است مرهون رشادت ها، مقاومت ها و ایستادگی های این عزیزان بوده و ما باید در هر زمان، مکان، پست و مقام قدر این عزیزان را بدانیم.

 

انتهای پیام/ک

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi