شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳

آتش سوزی در کوه بهره عنا همچنان ادامه دارد

آتش سوزی در کوه های بهره عنا ساعت ۲۰ امشب ۱۷ مرداد آغاز شد.اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت بعد از دریافت خبر فوری خود را به محل رساندند و مشغول مهار آتش سوزی هستند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، آتش سوزی در کوه های بهره عنا ساعت ۲۰ امشب ۱۷ مرداد آغاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

کرونا :

آتش سوزی در کوه بهره عنا همچنان ادامه دارد
آتش سوزی در کوه بهره عنا همچنان ادامه دارد 3
آتش سوزی در کوه های بهره عنا ساعت ۲۰ امشب ۱۷ مرداد آغاز شد.اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت بعد از دریافت خبر فوری خود را به محل رساندند و مشغول مهار آتش سوزی هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، آتش سوزی در کوه های بهره عنا ساعت ۲۰ امشب ۱۷ مرداد آغاز شد.اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان  باشت بعد از دریافت خبر فوری خود را به محل رساندند و مشغول مهار آتش سوزی هستند.

 

سامان گرجی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت  در گفتگوی تلفنی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد:آتش سوزی در کوه عنا از اوایل شب شروع شد و تاکنون که ساعت ۲۳:۴۰ دیقه است آتش سوزی مهار نشده است.

 

وی افزود: تقریبا آتش سوزی نیمه مهار است و تا دوساعت دیگر مهار خواهد شد.سخت گذربودن وصعب العبور عبودن منطقه باعث کندی مهار آتش سوزی شده است. نیرو ها را به بخش آتش سوزی اعزام کرده ایم و همگی در تلاش برای مهار آتش سوزی هستند.

 

گرجی تصریح کرد: در مهار این آتش سوزی نیروهای مردمی،بسیج پایگاه،مردم بهره عنا و نیروهای منابع طبیعی در حال همکاری هستن و تنها فرمانداری شهرستان با شورای شهر برای مهار آتش سوزی همکاری کردند.

 

وی گفت :وسعت آتش سوزی و میزان خسارت پس از برآورد اعلام می‌شود.

 

 طی یک ماه اخیر ۵۰ آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوسته است که با این وچجود هنوز هیچ گونه بالگردی به استان تخصیص داده نشده است.آیا باید تمام جنگل های این استان خاکستر شود تا مسئولین کشوری امکانات را در اختیار شهرستان ها قرار دهند؟!؟

بهره برداری از ۸ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال
دنبال کنید

 

گفتنی است روستای بهره عنا از جهت تقسیمات کشوری از توابع شهرستان باشت بخش بوستان بوده با مساحتی بر ۱۴۸ هزار متر مربع و در شمال شرقی شهر باشت.

این روستا از شمال به کوه عنا از جنوب به روستای مراسخون علیا و سفلی، از غرب به روستای عنا و بقعه متبرکه ی امامزاده سید فخر الدین احمد و زاد احمد منتهی می شود. 

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi