چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام به رفتار دو بازیکن ملی پوش ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت :بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرگونه مسابقه و رویارویی در میادین ورزشی از طرف ورزشکاران ما با رژیم غاصب صهیونیست یا اسرائیل امری محکوم است. به گزارش پایگاه خبری تحلیل چرام، علیمراد بخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35290
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

کرونا :

واکنش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام به رفتار دو بازیکن ملی پوش ایران
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت :بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرگونه مسابقه و رویارویی در میادین ورزشی از طرف ورزشکاران ما با رژیم غاصب صهیونیست یا اسرائیل امری محکوم است.
واکنش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام به رفتار دو بازیکن ملی پوش ایران 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیل چرام، علیمراد بخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری و همچنین در پی بازی کردن دو بازیکن ملی پوش کشور در مقابل یکی از تیم های رژیم غاصب اسرائیل بیان کرد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرگونه مسابقه و رویارویی در میادین ورزشی از طرف ورزشکاران ما با رژیم غاصب صهیونیست یا اسرائیل امری محکوم است.

 

وی افزود:هدف ما دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در کشور و جهان است که رژیم غاصب این اهداف و ارزش ها را نقض و همچنین مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را مورد ظلم و ستم قرار می دهند.

 

بخشایی با اشاره به فرمایش امام راحل اظهار کرد:هرگونه تعامل و رویارویی با رژیم غاصب صهیونیست یا اسرائیل محکوم است و انتظار می‌رود ورزشکاران رده های ملی ما در تمامی رشته‌های های ورزشی از مسابقه با این کشورها خودداری و استعلام کنند.

 

 

وی در پایان افزود:ورزش باعث تعامل سازنده و ارتباط سالم با تمامی ملل می شود و البته کشورهایی مثل اسرائیل که سیاست کلی آنها نقض حقوق بشر و تجاوز به ملت ستمدیده فلسطین است که این امر از دیدگاه جامعه ورزش و مسئولان کشوری و استانی مذموم و ناپسند است.

 

انتهای پیام/ح

بخشایی
بازیکن ملی پوش
شجاعی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi