پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

الگوبرداری از سیره اهل بیت سبب رستگاری در این دنیا و آخرت می‌شود

امام جمعه موقت چرام: امام جمعه موقت چرام گفت:ائمه معصومین (ع) قرآن ناطقی هستند که فراتر از زمان و مکان بشر را به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می‌سازند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام فرهمند امام جمعه موقت چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری بیان کرد: حجت‌الاسلام مجتبی گفت:سیره ائمه معصومین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35243
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

کرونا :

الگوبرداری از سیره اهل بیت سبب رستگاری در این دنیا و آخرت می‌شود
امام جمعه موقت چرام:
امام جمعه موقت چرام گفت:ائمه معصومین (ع) قرآن ناطقی هستند که فراتر از زمان و مکان بشر را به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می‌سازند.
الگوبرداری از سیره اهل بیت سبب رستگاری در این دنیا و آخرت می‌شود 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام فرهمند امام جمعه موقت چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری بیان کرد: حجت‌الاسلام مجتبی گفت:سیره ائمه معصومین (ع) بهترین نقشه راه مسیر دستیابی به سبک صحیح زندگی و رسیدن به سعادت است

 

 

وی در ادامه افزود:ائمه معصومین (ع) قرآن ناطقی هستند که فراتر از زمان و مکان بشر را به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می‌سازند.

 

فرهمند با بیان شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی بارز امام رضا(ع) ایشان را الگوی مردان و زنان جامعه اسلامی در زندگانی امروزی دانست و خاطرنشان کرد:الگوبرداری از سیره اهل بیت(علیه السلام) سبب رستگاری در این دنیا و آخرت می‌شود.

 

امام جمعه موقت چرام در پایان تصریح کرد:امروز فرهیختگان و اهل علم رسالت بسیارسنگینی درفراگیری و روشنگری فرهنگ اهل بیت (ع) و حقیقت امام رضا (ع) درجامعه بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/ک

فرهمند
اخبار چرام
امام جمعه موقت چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi