دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کریمی نژاد فرماندار لنده : با تمهیدات صورت گرفته انشاالله شاهد برگزاری روند ایمن و پرشور انتخابات خواهیم بود .

کریمی نژاد فرماندار لنده : با تمهیدات صورت گرفته انشاالله شاهد برگزاری روند ایمن و پرشور انتخابات خواهیم بود .   کریمی نژاد فرماندار لنده رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت :داز زمان اعلام ثبت نام دواطلبان شورای شهر و روستا در شهرستان لنده بیش از ۱۶۸نفر شرکت کردند. وی افزود: از این تعداد ۴۹نفر نامزد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33736
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۳:۳۵

کریمی نژاد فرماندار لنده : با تمهیدات صورت گرفته انشاالله شاهد برگزاری روند ایمن و پرشور انتخابات خواهیم بود .

 

کریمی نژاد فرماندار لنده رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت :داز زمان اعلام ثبت نام دواطلبان شورای شهر و روستا در شهرستان لنده بیش از ۱۶۸نفر شرکت کردند.

وی افزود: از این تعداد ۴۹نفر نامزد انتخابات شورای شهر و۱۱۹نفر در دوبخش مرکزی و موگرمون داوطلب شورای های اسلامی روستاها با حضور در ستاد انتخابات شهرستان لنده ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لنده تصریح کرد: از تعداد۱۱۹نفر تعداد۶۴نفر در بخش مرکزی و ۵۵نفر در بخش موگرمون جهت عضویت در شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کردند.

وی تاکیدکرد: تعداد۱ زن در شورای شهر لنده، ۳ زن در بخش موگرمون و ۴زن در بخش مرکزی لنده داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان لنده می باشند.

کریمی نژاد اظهارکرد: در بخش موگرمون نیز یک زوج جوان جهت حضور در شورای اسلامی روستای تراب با حضور در ستاد انتخابات شهرستان لنده ثبت نام کردند.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi