چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان بهمئی خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان را تشریح نمود

علی اکبر فرهنگی نسب عصر روز جمعه طی نشستی با رسانه ها با تبریک سال جدید به همه هموطنان اظهار داشتند: در یکسال گذشته خدماتی بسیاری در شهرستان بهمئی از طریق نظام جمهوری اسلامی به دست دولت مردان دولت تدبیر و امید در حوزه هایی آبرسانی، گازرسانی ،راهسازی، بهداشت و درمان، مسکن و جهاد کشاورزی 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33651
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
علی اکبر فرهنگی نسب عصر روز جمعه طی نشستی با رسانه ها با تبریک سال جدید به همه هموطنان اظهار داشتند: در یکسال گذشته خدماتی بسیاری در شهرستان بهمئی از طریق نظام جمهوری اسلامی به دست دولت مردان دولت تدبیر و امید در حوزه هایی آبرسانی، گازرسانی ،راهسازی، بهداشت و درمان، مسکن و جهاد کشاورزی  برای شهرستان بهمئی ارائه شده است و در سال جدید پروژه هایی در دست اجرا داریم که وظیفه داریم این خدمات را  به اطلاع عموم  مردم برسانیم .
فرهنگی نسب  از استاندار،مجموعه استانداری و مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد که نهایت همکاری را در جذب اعتبارات برای شهرستان بهمئی داشتند،از نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی که در این راستا مدام پای کار است، تقدیر و تشکر کرد.
وی با بیان اینکه در سال ۹۴ و ۹۵ بیشترین اعتبارات عمرانی در طول عمر شهرستان را داشتیم، افزود: اگر پروژه های نیمه کاره بهمئی در حوزه برق، راه و آب شهرستان تکمیل و به بهره برداری برسند، به طور یقین می توان گفت که در حوزه زیرساختی واژه محرومیت از شهرستان بهمئی برداشته می شود. 

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi