دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز مرحله ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا

براساس برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور صبح امروز(دوشنبه ۹۵/۱۲/۳۰) ثبت نام از داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بهمئی آغاز گردید. علی اکبر فرهنگی نسب با ثبت نمادین اولین متقاضی کاندیداتوری شورای اسلامی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی برآراء ملت و دین مبین اسلام در قالب ولایت مطلقه فقیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33448
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
براساس برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور صبح امروز(دوشنبه ۹۵/۱۲/۳۰) ثبت نام از داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بهمئی آغاز گردید.
علی اکبر فرهنگی نسب با ثبت نمادین اولین متقاضی کاندیداتوری شورای اسلامی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی برآراء ملت و دین مبین اسلام در قالب ولایت مطلقه فقیه می باشد هر ساله شاهد حضور حداکثری ملت در تعیین سرنوشت خویش می باشیم. وی ابراز امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو مشارکتی پرشور و انتخاباتی با شکوه را نظاره گر باشیم.
ایشان افزود: فرمانداری شهرستان بهمئی و همه مجموعه مرتبط از آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برخوردار می باشد.

 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi