دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه باهم برای سازمان تامین اجتماعی بیاندیشیم

در دنیای امروز ، منابع انسانی مهم ترین و اصلی ترین رکن اساسی هر سازمان و نهادی است و بی توجهی به این امر نشانگر واپس گرایی است. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر عامل سازمان  تامین اجتماعی در پیام تصویری، از برگزاری جشن خلاقیت در این سازمان خبرداد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33366
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

کرونا :

همه باهم برای سازمان  تامین اجتماعی بیاندیشیم
در دنیای امروز ، منابع انسانی مهم ترین و اصلی ترین رکن اساسی هر سازمان و نهادی است و بی توجهی به این امر نشانگر واپس گرایی است.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر عامل سازمان  تامین اجتماعی در پیام تصویری، از برگزاری جشن خلاقیت در این سازمان خبرداد و از تمامی کارکنان شاغل در تمامی واحد های بیمه ای؛ درمانی و اقتصادی، خواست تا ایده‌ها و پیشنهاد‌های خود را در خصوص مسائل و مشکلات ارائه کنند.
دکتر سید تقی نوربخش، ضمن تبریک سال نوگفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی بزرگ با کارکردهای  اقتصادی و اجتماعی است و دارایی  مختلف و متنوعی از املاک،سرمایه، سهام و… دارد اما مهم ترین سرمایه آن منابع انسانی آن است،نیروی‌انسانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین محل اتکای این سازمان است و همکاران من در این سازمان بزرگترین سرمایه محسوب می شوند.
به گفته وی،بخش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی به دلیل تجربیات ارزشمند ،دانش نهفته و تجربیات حاصل از  آن، بخش منحصر بفرد نه تنها در  ایران بلکه در منطقه خاورمیانه است  و در بخش درمان نیز به عنوان اولین خریدار  خدمات درمانی و دومین تولید کننده  حوزه سلامت شرایط بی نظیری از لحاظ نیروی‌انسانی  برخوردار است
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ویژگی دیگر نیرو‌های شاغل در این سازمان را در بخش اقتصادی  دانست و اظهار داشت: در بخش اقثصادی با داشتن پرتفوی وسیع و ۱۲ هلدینگ تخصصی، دارای تجربیات و دانش درهمه عرصه‌های اقتصادی هستیم همچنین برخورداری از ابزار‌های مالی مانند بانک رفاه کارگران،موقعیت‌های خوبی برای همفکری و  همگرایی برا ی رسیدن به هدفی مشترک را برایمان ایجاد می کند.
دکتر نوربخش، حفظ و صیانت از حقوق و منافع بیمه شدگان را  هدفی مشترک برای تمام  کارکنان و بخش های سه‌گانه یادشده دانست وگفت:امروز مدیریت فردی و بدون برنامه و استفاده نکردن از مشارکت جمعی همکاران مردود است، سازمان‌هایی که به این روش  مدیریت می شوند قطعا واپس‌گرا‌ هستند
وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی طی سال های اخیر تدوین و اجرای برنامه راهبردی بوده است یادآور شد:سعی کردیم برنامه راهبردی ۵ ساله با پروژه های عملیاتی که راه را برای خلاقیت ها باز کند، این برنامه با کمک همه کارکنان این سازمان و اساتید مربوط به سرانجام رسید  و درسال ۱۳۹۴ توسط  هیات امنای تامین اجتماعی تصویب شد.
مدیر عامل سازمان  تامین اجتماعی با یادآوری اینکه سال ۹۵ اولین سال اجرای برنامه راهبردی بود،  یکی از ضعف های این برنامه را عدم  ایجاد انگیزه و تحرک مورد انتظار در بین کارکنان دانست وگفت: تلاش شد تا در طی ماه های گذشته این ضعف بر طرف شود  و تمامی همکاران را در این رابطه به مشارکت بگیریم. برای این منظور پروتکلی تعریف شد تا ضمن  دعوت  از همه همکاران برای ایده پردازی و ارایه پیشنهاد‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل مختلف سازمان،طی جشنی از برترین ایده‌ها به نحو مناسبی قدردانی شد.
وی تمامی  کارکنان را برا ی حضور جدی در "جشن خلاقیت" دعوت کرد  و از آنان خواست  همانطور ی که در خصوص مسائل سازمان احساس مسئولیت دارند، بیاندیشند و ایده های خلاقانه خود را برای اجرا و برنامه ریزی ارسال نمایند.
مدیر عامل سازمان، خطاب  به همکاران خود در سازمان  تامین اجتماعی  گفت: همه شما در موفقیت های این سازمان شریک هستید و انتظارمی رود در این راه بزرگ حتی در اندازه کم  هم فکر شود و راهکار ارایه شود. تمامی موارد  ارسالی  همکاران در حوزه خرد و کلان بررسی  خواهد شد و ازایده‌هایی  که نیاز های این سازمان را برطرف کند، بهره گیری  می شود.

بازکردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس خطرناک است/ تقویت روابط اقتصادی تهران مسکو ضروری است
دنبال کنید

همه باهم برای سازمان  تامین اجتماعی بیاندیشیم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi