چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار گچساران به مناسبت سال نو

  یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار                                                           یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال  نوروز آیتی از لطف پروردگار و یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی با نسیم روح بخش و دل انگیز خود از راه می رسد و قلب هر انسان روشن ضمیر را به سوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33340
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

کرونا :

پیام تبریک فرماندار گچساران به مناسبت سال نو
 
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار
                                                          یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

 
نوروز آیتی از لطف پروردگار و یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی با نسیم روح بخش و دل انگیز خود از راه می رسد و قلب هر انسان روشن ضمیر را به سوی جلال و جمال الهی رهنمون می کند.
این رستاخیز الهام بخش رویشی درونی برای ماست که همچون طبیعت بی جان آغازی دوباره را برای شکوفایی استعدادهای خدادادی خود رقم بزنیم.
خوشحال هستم که به عنوان خادم شما مردم شهرستان گچساران بیان کنم طی سالی که گذشت سالی پرکار برای آینده شهرستان گچساران بود .
با نگاهی به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان به این مهم پی می بریم که با امید به آینده شهرمان می توانیم با وحدت و همدلی زمینه آینده درخشانی را برای شهرستان گچساران رقم بزنیم .
هرچند دستاوردهای انجام شده در این مقال نمی گنجد اما شهرستان گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور موفق شد به تحقق بیش از صددرصدی نفت دست پیدا کند.
مفتخرم که به شما عزیزان اعلام کنم در سالی که گذشت موفق شدیم شهرستان سبز شدن شهرمان را با اتمام گاز رسانی به روستاها و روستائیان عزیزجشن بگیریم نا گفته نماند که در کشور اولین شهر بوده ایم که به این مهم دست یافتیم .
در حوزه آبرسانی به حوزه کشاورزی و زمینهای دشتهای امام زاده جعفر،لیشتر ،و انجام مقدمات کار آبرسانی دشت های دشت مور و خان احمد نیز از دیگر اقدامات این حوزه  در راستای خدمات رسانی مطلوب به روستائیان عزیز و گسترش حوزه کشاورزی می باشد.
کانال کشی مزارع کشاورزی و بهسازی جاده های دسترسی به این مزارع از دیگر اقدامات در حوزه کشاورزی می باشد .
در حوزه راهها و زمینه سازی برای دسترسی به دیگر استانها و شهرستاهای همجوار  و همچنین ارتباطات درون استانی علاوه بر کلنگ زنی جاده گچساران به حوزه بوشهر،جنوب و دو بانده و چند بانده کردن مسیرهای برون شهری را می توان از مهمترین اقدامات حوزه راهسازی  عنوان کرد در عین حال راههای مواصلاتی راه روستایی را نیز که تماماً آسفالت شده است نباید نادیده گرفت .
اصلاح شبکه آب و فاضلاب و برق از دیگر پروژه های مهمی بود که در این مدت با سعی و تلاش به بار نشست و از دیگر اقدامات میتوان به اجرای طرح هادی در اکثر روستاهای شهرستان ،تسهیلات مسکن روستایی که با هدف  خدمات رسانی به این قشر زحمت کش و مولد اقتصاد کشور که با ایجاد بستری مناسب سعی در ارائه خدمات بهینه و مطلوب در این مناطق شده است  و آسفالت تمامی راههای روستایی از دیگر اقدامات در این زمینه می باشد.
نظر به اهمیت بحث سلامت و رسیدگی به سلامت جسم و جان مردم با استقرار دستگاههای پیشرفته پزشکی اعم از دستگاههای ام آر آی،سی تی اسکن ،آمبولانسهای پیشرفته و نو و ….. اقدامات موثری و قابل توجهی انجام شده است .
از آنجائیکه ورزش در سلامت جسم و روح آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان  تاثیراتی شگرف دارد با ایجاد سالنها و چمن های ورزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان سعی شده است که در این زمینه خدمات و امکاناتی را برای استفاده همشهریان عزیز فراهم نمود.
و در این میان نباید خدمات شهری که در شهر دوگنبدان انجام شده است از بوستانها و پارکهای محله ای گرفته تا آسفالت کوچه ها و معابر و مهمتر از آن بازسازی و بهسازی بافت فرسوده شهری محلات رادک،سادات ،کیامرثی که برای آرامش و اطمینان خاطر شهروندان عزیز شهر دوگنبدان با همت مسئولین و تسهیلات کم بهره باسازی و در حال اجراء می باشد و در کنار آن توجه به بحث مسکن مهر و متقاضیان این واحدهای مسکونی با تلاشهای صورت گرفته تعدای از این واحدها تحویل مالکین داده شده است .
در بحث فرودگاه گچساران با تجهیز این فرودگاه  و افزایش پروازها به هفته ای سه پرواز گام دیگری در خدمات رسانی به مردم صورت گرفته است که نباید نادیده گرفته شود.
در کنار تمام این اقدامات نمیتوان شایستگی فرزندان و ورزشکاران و مدال آوران گچسارانی را در زمینه  های علمی،ورزشی ،هنری و …. نادیده گرفت و به آن افتخار نکرد.
علی ایحال این موفقیت ها در سایه همدلی،همبستگی و تلاش کلیه مسئولین شهرستانی و استانی و با دعوت از وزراء دولت تدبیر و امید و مسئولین لشکری و کشوری در شهرستان گچساران  بوجود آمده و اکنون سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را در حالی به پایان می رسانیم که در یکسال گذشته تمام سعی و تلاش خود و مجموعه مدیران شهری بر آن بودیم تا بتوانیم از فرصت خدمتگذاری به مردم شریف شهرستان گچساران استفاده نماییم و امیدوار یم در راه این خدمتگذاری موفق بوده باشیم .
اینجانب ضمن عرض  ارادت قلبی به محضرهمه اقشار مختلف عزیز خصوصأ مردم بزرگوار و فرهیخته شهرستان گچساران که الحق و الانصاف در همه صحنه ها حضور فعال داشته و پشتیبان مسئولین بوده اند  ، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس،بخصوص امام شهداء حضرت امام خمینی (ره)و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته  و ضمن تبریک سال نو ،عید باستانی نوروز را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ،رییس جمهور معزز و محبوب ،استاندار محترم استان اعضاء محترم شورای تامین شهرستان همه مسئولان و کارگزاران محترم ادارات و نهادها ی شهرستان، اقشار مختلف مردم بزرگوار گچساران  بویژه خانواده های ارزشمند و معزز شهدا و ایثارگران تبریک و شاد باش عرض می نمایم امیدوارم سالی توأم با پیروزی وموفقیت برای همگان باشد و با حضور حماسی و پر شور خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشت محکمی به دهن یاوه گویان و دشمنان اتقلاب زده و باعث اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران گردیم .
 
                                                                                            عبدالرحیم رحیمی
                                                                                      فرماندار شهرستان گچساران
 
 
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi