جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار صورت گرفت:آغاز بکار پایگاههای اسکان،امداد و نجات و میراث فرهنگی و گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی

 فرماندار گچساران در حاشیه افتتاح پایگاههای نوروزی امداد و نجات جمعیت هلال احمر،اسکان آموزش و پرورش و میراث فرهنگی از آمادگی کامل شهرستان گچساران برای پذیرایی و ارائه خدمات به مسافرین نورزی خبر داد. عبدالرحیم رحیمی با اشاره به موقعیت شهرستان گچساران و همجواری با استانهای جنوبی اظهار داشت :شهرستان گچساران علاوه بر داشتن قابلیتها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33311
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

کرونا :

با حضور فرماندار صورت گرفت:آغاز بکار پایگاههای اسکان،امداد و نجات و میراث فرهنگی و گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی
 فرماندار گچساران در حاشیه افتتاح پایگاههای نوروزی امداد و نجات جمعیت هلال احمر،اسکان آموزش و پرورش و میراث فرهنگی از آمادگی کامل شهرستان گچساران برای پذیرایی و ارائه خدمات به مسافرین نورزی خبر داد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به موقعیت شهرستان گچساران و همجواری با استانهای جنوبی اظهار داشت :شهرستان گچساران علاوه بر داشتن قابلیتها ی گردشگری زیاد و وجود بقاع متبرکه امام زاده گان واجب التعظیم از جمله خواهر ثامن الحجج (ع) محل عبور میهمانان نورزی استانهای جنوبی می باشد.
وی با اعلام آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفر شهرستان در این ایام گفت:تمامی شرایط و امکانات لازم برای راهنمایی مسافرین ،اسکان و امداد و نجات جاده ای مهیا می باشد و مسافرین عزیزمیتوانند با خیالی آسوده این شهرستان را برای گذراندن تعطیلات نورزی خود انتخاب نمایند .
فرماندار گچساران  با بیان اینکه هدف ما این است که مردم با آرامش کامل و سلامت سفر کنند، گفت: همکاران ما در طول شبانه روز در مکانهای پیش بینی شده حضور دارند  تا تعطیلات نورزی خوبی را برای  مسافرین رقم بزنند.
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi