جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندار بهمئی به مناسبت ارتحال حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی

ارتحال ملکوتی مجاهدی وارسته، استاد صداقت و یکرنگی، شخصیت برجسته مردمی و از مفاخر شهرستان بهمئی، حضرت حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی همه ما را به غم نشاند. بسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون ارتحال ملکوتی مجاهدی وارسته، استاد صداقت و یکرنگی، شخصیت برجسته مردمی و از مفاخر شهرستان بهمئی، حضرت حجت الاسلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33300
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

ارتحال ملکوتی مجاهدی وارسته، استاد صداقت و یکرنگی، شخصیت برجسته مردمی و از مفاخر شهرستان بهمئی، حضرت حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی همه ما را به غم نشاند.

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال ملکوتی مجاهدی وارسته، استاد صداقت و یکرنگی، شخصیت برجسته مردمی و از مفاخر شهرستان بهمئی، حضرت حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی همه ما را به غم نشاند.
یقیناً از دست دادن چنین شخصیت هایی برای یک جامعه خسران شدیدی است که قابل جبران و ترمیم نخواهد بود ؛ایشان در همه مسائل اجتماعی و بیشتر اختلافات محلی و ارتباطات مردمی پای ثابت حل مشکلات جامعه خود بودند و تمام عمر شریف خویش را در خدمت به مردم این شهرستان صرف نمودند.
لذا اینجانب این مصیبت عظما را به فرزندان، برادران، خانواده، بستگان، سادات رضا توفیق و عموم مردم شریف بهمئی تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان مسئلت دارم ایشان را با شهدای کربلا محشور فرمایند.
و من الله توفیق
علی اکبر فرهنگی نسب
فرماندار شهرستان بهمئی
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi