جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین تماشاخانه مُهر کلنگ زنی شد

با حضور استاندار فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و علمای دینی شهرستان مهر، کلنگ نخستین تماشاخانه شهرستان مُهر به زمین زده شد؛بهزاد مریدی: این تماشاخانه به همت مجموعه شهرداری شهرستان مهر در مساحتی ۶۵۰مترمربع ساخته می شود که در مرحله نخست پروژه کار تسطیح و آماده سازی آن انجام پذیرفته است. به گزارش کرونا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33122
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

کرونا :

نخستین تماشاخانه مُهر کلنگ زنی شد
نخستین تماشاخانه مُهر کلنگ زنی شد

با حضور استاندار فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و علمای دینی شهرستان مهر، کلنگ نخستین تماشاخانه شهرستان مُهر به زمین زده شد؛بهزاد مریدی: این تماشاخانه به همت مجموعه شهرداری شهرستان مهر در مساحتی ۶۵۰مترمربع ساخته می شود که در مرحله نخست پروژه کار تسطیح و آماده سازی آن انجام پذیرفته است.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در مراسمی با حضور محمدعلی افشانی، استاندار فارس، بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و علما و مسئولان شهرستان، نخستین تماشاخانه «مُهر» کلنگ زنی شد.

مریدی درخصوص این تماشاخانه عنوان کرد: این تماشاخانه به همت مجموعه شهرداری شهرستان مهر در مساحتی ۶۵۰مترمربع ساخته می شود که در مرحله نخست پروژه کار تسطیح و آماده سازی آن انجام پذیرفته است.

وی با اعلام اینکه از سهم ۲ درصد بودجه نفت و گاز، این نگارخانه در کمترین زمان ممکن ساخته می شود افزود:این مجموعه شامل بخش های مختلفی همچون نگارخانه و تماشاخانه است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد: تماشاخانه شهرستان مهر برای هنرمندان رشته های خوشنویسی، تجسمی و هنرمندان هنرهای نمایشی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مریدی در خصوص سازه این مکان گفت: این ساختمان با استفاده از سازه «ال.اف.اس» ساخته می شود.

گفتنی است: کلنگ احداث تماشاخانه شهرستان مهر در حاشیه برگزاری همایش «ریحانه النبی» که از ظهر دوشنبه به میزبانی این شهرستان آغاز به کار کرد انجام گرفت.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi