پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده

برگزاری جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده  جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده صبح امروز به ریاست دارا کریمی نژاد فرماندار لنده در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده برگزار گردید . در این جلسه  فتاحی دبیر جلسه ضمن ارائه گزارش کرونا نیوزی از روند مصوبات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33074
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

برگزاری جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده

 جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده صبح امروز به ریاست دارا کریمی نژاد فرماندار لنده در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده برگزار گردید . در این جلسه  فتاحی دبیر جلسه ضمن ارائه گزارش کرونا نیوزی از روند مصوبات جلسات قبل خواستار توجه جدی همه اعضا به مقوله اعتیاد شدند . در ادامه محمدی رئیس اداره منابع طبیعی با ارائه گزارش کرونا نیوزی در قالب پاورپوینت مجموعه اقدامات نهادهای اجرایی ، امنیتی و قضایی و انتظامی را در رابطه با مقابله با اعتیاد تشریح کردند . کریمی نژاد فرماندار لنده نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش همه اعضا مهمترین مطالبه خود را راه اندازی کمپ ترک اعتیاد و تشدید اقدامات مبارزه ای با سو استفاده کنندگن مصرف و توزیع مواد مخدر در ایام انتخابات پیش رو برشمردند .
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi