پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران :گسترش برنامه های فرهنگی، مهمترین اقدام برای کنترل آسیب های اجتماعی است

  به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت :اجرای برنامه های فرهنگی در مقابله با آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد و بهترین نوع سرمایه گذاری در مناطق شهری است. عبدالرحیم رحیمی با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی و فرهنگی و بروز آسیب های اجتماعی در مناطق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32946
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

کرونا :

فرماندار گچساران :گسترش برنامه های فرهنگی، مهمترین اقدام برای کنترل آسیب های اجتماعی است
 
به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت :اجرای برنامه های فرهنگی در مقابله با آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد و بهترین نوع سرمایه گذاری در مناطق شهری است.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی و فرهنگی و بروز آسیب های اجتماعی در مناطق شهری خواستار  توجه هر چه بیشتر مسئولین فرهنگی به گسترش برنامه های اجتماعی و فرهنگی شد.
وی افزود:  بررسی راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه طلاق، بیکاری، ماهواره و اینترنت از موضوعات مهمی است که در این کارگروه  به آنها توجه می شود.
رحیمی تصریح کرد: به دلیل اهمیت این موضوع انتظار می رود متولیان امر در زمینه معضلات اجتماعی و فرهنگی در این شهرستان مستند سازی کنند وی نقش دستگاههای مردم نهاد را در پیشبرد برنامه های فرهنگی در مناطق بافت فرسوده  مهم دانست و گفت: در این مناطق که بیشترین قشر آسیب پذیر سکونت دارد باید کار تحقیقاتی و پژوهشی از سوی متولیان امر صورت گیرد.
رحیمی ادامه داد:  بسترهای لازم برای بهره گیری از پتانسیل بسیار بالای سازمان های مردم نهاد برای فرهنگ سازی در مناطق شهری مورد تاکید است که باید به این امر توجه گردد.

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi