سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران :رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم باید بطور جدی در دستور کار مسئولین قرار گیرد/جلب رضایت و همراهی مردم با مسئولین از بزرگترین سرمایه های مدیران است

به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران صبح امروز در حاشیه ملاقات عمومی روزهای پایانی سال با اشاره به عزم مسئولین دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم و اهمیت دیدارهای رود رو اظهار داشت : دیدار چهره به چهره با مردم موجب رضایتمندی مردم و لمس مشکلات آنها بدون واسطه خواهد شد که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32922
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

کرونا :

فرماندار گچساران :رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم باید بطور جدی در دستور کار مسئولین قرار گیرد/جلب رضایت و همراهی مردم با مسئولین از بزرگترین سرمایه های مدیران است
به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران صبح امروز در حاشیه ملاقات عمومی روزهای پایانی سال با اشاره به عزم مسئولین دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم و اهمیت دیدارهای رود رو اظهار داشت : دیدار چهره به چهره با مردم موجب رضایتمندی مردم و لمس مشکلات آنها بدون واسطه خواهد شد که اینکار باعث اعتماد و رضایت مردم از نظام ،دولت و مسئولین می شود.
عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد : حداقل کاری که مسئولین میتوانند برای مردم و شنیدن درد دل آنها انجام دهند همین دیدارهای رود درو و بررسی مشکلات آنها می باشد که در صورت عدم وجود موانع قانونی موظف به انجام آنها هستند.
وی با اشاره به  آموزهای دینی ما و الگو بودن مولی متقیان (ع)در تکریم مردم و ادا کردن حق الناس افزود:باید با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و همچینن در راستای اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید ملاقاتهای مردمی در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران ملاقات مردمی مسئولین را خوب ارزیابی کرد و ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط نزدیک مردم و مسئولین گفت: جلب رضایت مردم و همراهی آنان با مسئولین از بزرگترین سرمایه هایی است که مدیران بایستی توجه ویژه ای به این نکته داشته باشند.
رحیمی اضافه کرد:در نظام جمهوری اسلامی مدیران جدا از بدنه مردم نیستند و از بین خود مردم برای خدمتگذاری انتخاب می شوند که مسئولین باید از این فرصت به دست آمده استفاده بهینه نمایند.
فرماندار شهرستان با اشاره به فعالیت دستگاههای اجرایی در شهرستان ابراز داشت : با تعامل خوب و سازنده ای که در بین مسئولین و مدیران شهرستان وجود دارد شاهد رشد،پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهرستان بوده و انشاء این توسعه ،تعامل و پیشرفت ادامه داشته باشد.
رحیمی بیشترین مراجعات مردم را مسائل معیشتی ‏،تقاضای وام و اشتغال بیان کرد و افزود: در این میان مسائل عامه مردم شناسایی ‏و در حد امکان و شرایط و مقررات قانونی مورد پیگیری قرار می گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های کاری مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات است که باید بطور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
فرماندار گچساران در پایان گفت: ما باید به این باور برسیم که ارباب رجوع در حقیقت ولی نعمت ما است و تسریع در خدمت رسانی را باید به نحو احسن انجام دهیم.
شایان ذکر است دیدار مردمی با فرماندار گچساران هر هفته در روزهای دوشنبه ساعت ۸ تا ۱۲ در محل فرمانداری برگزار می ‌شود .
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi