سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول آموزش فرمانداری خبر داد:برگزاری دوره آموزشی تربیت فرزند در فرمانداری گچساران

به گزارش کرونا نیوز , ؛مسئول آموزش فرمانداری از برگزاری  دوره آموزشی ویژه بانوان شاغل ادارات با موضوع تربیت فرزند خبر داد. سید فرزام پورالحسینی با اشاره به جایگاه رفیع و بی بدیل بانوان و اهمیت تربیت فرزندانی شایسته توسط این قشر از جامعه اظهار داشت : دوره تربیت فرزندان برای بانوان شاغل در ادارات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32863
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

کرونا :

مسئول آموزش فرمانداری خبر داد:برگزاری دوره آموزشی تربیت فرزند در فرمانداری گچساران
به گزارش کرونا نیوز , ؛مسئول آموزش فرمانداری از برگزاری  دوره آموزشی ویژه بانوان شاغل ادارات با موضوع تربیت فرزند خبر داد.
سید فرزام پورالحسینی با اشاره به جایگاه رفیع و بی بدیل بانوان و اهمیت تربیت فرزندانی شایسته توسط این قشر از جامعه اظهار داشت : دوره تربیت فرزندان برای بانوان شاغل در ادارات شهرستان روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۱۶  در محل سالن اجتماعات فرمانداری گچساران توسط سرکار خانم دکتر قبادی رأ ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که  این برنامه جهت رشد و اعتلای جایگاه خانواده ها با توجه به مشغله های کار بانوان شاغل برگزار می گردد افزود:برای تربیت فرزندان باید با برنامه ریزی مطلوب و مفید اقدام نماییم که امیدواریم این دوره آموزشی بتواند در این زمینه مثمر ثمر واقع گردد.
 پورالحسینی از برگزاری دوره های مختلف در واحد آموزش فرمانداری خبر داد و افزود:با همکاری سازمان آموزش و پژوهش استانداری و ارائه گواهینامه ضمن خدمت به شرکت کنندگان سعی بخش آموزش بر این است که کلاسهای و دوره های مورد نیاز را برای ارتقاء سطح کمی و کیفی برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر می باشد.
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi