شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پویش مردمی درختی برای مادرم حرکتی تاثیر گذار خواهد بود

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: پویش مردمی درختی برای مادرم به یاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، حرکت بسیار خوب و تاثیر گذاری خواهد بود و با توجه به انطباق محیط زیست با ارزشهای اسلامی باعث می شود مردم علاوه بر جنبه اجتماعی لزوم توجه به محیط زیست را یک نگرش دینی نیز تلقی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32829
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

کرونا :

پویش مردمی درختی برای مادرم حرکتی تاثیر گذار خواهد بود
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: پویش مردمی درختی برای مادرم به یاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، حرکت بسیار خوب و تاثیر گذاری خواهد بود و با توجه به انطباق محیط زیست با ارزشهای اسلامی باعث می شود مردم علاوه بر جنبه اجتماعی لزوم توجه به محیط زیست را یک نگرش دینی نیز تلقی کنند.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر دادخواه با اشاره به اینکه در آستانه ایام درختکاری هستیم، افزود: توجه به محیط زیست امری ضروری است، با توجه به وضعیت آب و هوای استان و به ویژه شهر اصفهان و میزان آلایندگی های صنعتی، نقش محیط زیست در این زمان بسیار حساس و تاثیر گذار است.
وی اظهار داشت: لزوم فرهنگ سازی برای مردم در جهت احیای محیط زیست و ایجاد باغچه های خانگی و استفاده از وسیله نقلیه عمومی در این زمینه تاثیر گذار خواهد بود.
دادخواه با اشاره به طرح پویش مردمی "درختی برای مادرم" که به یاد حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی شهرداری اصفهان درحال اجراست، عنوان کرد: این حرکت بسیار ارزشمند است.

پویش مردمی درختی برای مادرم حرکتی تاثیر گذار خواهد بود

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi