شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارگچساران :با بهره برداری از پروژه مسیر گچساران -بی بی حکیمه -گناوه این مسیر از 80 کیلومتر به 59 کیلومتر کاهش می یابد/هدف مسئولین خدمت رسانی به مردم باشد

  به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در جلسه بررسی مشکلات جاده بی بی حکیمه –گناوه  که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت :این جلسه با هدف بررسی مشکلات این طرح از جمله معارضات با خطوط آب،برق ،گاز و نفت  جهت تسریع در روند اجرایی پروژه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32808
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

کرونا :

فرماندارگچساران :با بهره برداری از پروژه مسیر گچساران -بی بی حکیمه -گناوه این مسیر از 80 کیلومتر به 59 کیلومتر کاهش می یابد/هدف مسئولین خدمت رسانی به مردم باشد
 

به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در جلسه بررسی مشکلات جاده بی بی حکیمه –گناوه  که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت :این جلسه با هدف بررسی مشکلات این طرح از جمله معارضات با خطوط آب،برق ،گاز و نفت  جهت تسریع در روند اجرایی پروژه برگزار شده است .
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که پیمانکاران و مسئولین اجرایی این پروژه باید با کارشناسی و بررسی اصولی وارد کار شده تا به تاسیسات ادارات و شرکتهای خدماتی آسیب وارد نشود.
رحیمی آسیب دیدن لوله های موجود در مسیر شامل  آب،برق و یا نفت و گاز را علاوه بر کند شدن خدمات رسانی به مردم باعث بوجود آمدن خطراتی نیز دانست که باید مسئولین اجرایی اول معارضات را رفع نمایند.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید و عزم جدی دولتمردان در خصوص گسترش راههای ارتباطی و مواصلاتی تصریح کرد: مسئولین اجرایی و پیمانکاران باید همیشه سود و منفعت خود را در نظر نگیرند بلکه اولویت آنها  خدمات رسانی به مردم بوده و رضایتمندی مردم و  نتیجه کار را مد نظر خود قرار دهند.
رحیمی افزود:در همین راستا با هماهنگی با شرکت آب  و فاضلاب روستایی و تعاملی که مسئولین با یکدیگر جهت پیشرفت شهرستان دارند انشاء الله عملیات جابجایی لوله های آب فاضلاب روستایی به طول یکهزارو ۴۰۰ متر در محدوده پروژه محور گچساران- بابا کلان صورت خواهد گرفت .
وی با اشاره به اجراء پروژه تعریض و بهسازی جاده گچساران – باباکلان – بی‌بی حکیمه(س) و گناوه با اعتباری بیش از یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال ابراز داشت :با استاندارد سازی این مسیر  جاده دوگنبدان به بی بی حکیمه (س) از ۸۰ کیلومتر به ۵۹ کیلومتر کاهش می یابد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: سرعت رانندگی در این جاده در حال حاضر ۴۵ کیلومتر در ساعت است که با تکمیل این طرح می توان با سرعت ۹۰ کیلومتر در این راه ارتباطی رانندگی کرد.
رحیمی با اشاره توریستی و گردش پذیر بودن این منطقه و نزدیکی به بنادر دیلم ،گناوه و بوشهر اظهار امیدواری کرد :بهسازی این جاده بتواند  در رفاه حال گردشگران نوروزی بویژه زائرین حضرت بی بی حکیمه خاتون (س) تاثیرگذار باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: هفت پروژه بزرگ راه سازی از سوی وازرت نفت با اعتباری بیش از یکهزارو ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های گچساران- چرام و بهمئی در دست اجراست.
وی تصریح کرد:تعریض و بهسازی جاده گچساران- باباکلان و بی بی حکیمه و تعریض و بهسازی جاده گچساران – گناوه با اعتباری بیش از یکهزارو ۲۲۰ میلیارد ریال در قالب پنج پروژه در دست اجراست.
دکتر علیمردانی اظهار داشت : : قطعه اول و دوم ساخت جاده دوگنبدان به باباکلان با ۱۶ کیلومتر طول در حال اجراست.


 

نمایشگاه بزرگ شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با شش هزار عنوان کتاب افتتاح شد
دنبال کنید

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi